ארומה ישראל בקמפיין פרסומי נרחב לאייס ארומה במיליון ש"ח

הקמפיין מציג כוס ובה אייס ארומה מזווית פנימית, ומשתמש באלמנטים ויזואליים וקוליים חדשניים. הקמפיין ממתבסס על המוצר עצמו, ולכל מדיום נעשתה התאמה למאפייניו

רשת "ארומה ישראל" המונה כ– 98 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת בקמפיין בהשקעה של 1 מיליון ש"ח לאייס ארומה – אחד ממוצרי הדגל של הרשת. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות ארצי, קמפיין רדיו ארצי, חסויות בערוץ 10 וערוץ 2, ובתקשורת שיווקית בסניפי הרשת. הקמפיין יבוצע באמצעות משרד הפרסום "הביילינים ".

לדברי אמיר איצקוביץ, סמנכ"ל השיווק ב"ארומה ישראל": "אייס ארומה היה מאז ומתמיד המוצר הפופולרי של הרשת, כבר משנת 1994 בה נפתח הסניף הראשון. מדי שנה נמכרות מיליוני כוסות אייס ארומה, הודות לטעם והמרקם של האייס, הקיץ הישראלי החם, וזמינות המוצר בכל סניפי ארומה ישראל ברחבי הארץ,.

הקמפיין מציג כוס ובה אייס ארומה מזווית פנימית, ומשתמש באלמנטים ויזואליים וקוליים חדשניים. הקמפיין ממתבסס על המוצר עצמו, ולכל מדיום נעשתה התאמה למאפייניו.

תפריט האייסים של ארומה כולל שבעה משקאות אייס שוני,ם כגון אייס ארומה דיאט, אייספרסו, אייס מיוגורט טבעי. אייס ארומה נמכר גם בתוספת גלידת וניל או שוקולד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר