אשף הבישול המהיר והקל השף ניל פרי מגיע לערוץ החיים הטובים החל ב-4 בדצמבר

ניל פרי מביא איתו בישולים מהירים, אוכל טרי וחוויה שמתאימה גם לאלו שאין להם סבלנות לעמוד במטבח כל היום אבל נהנים מאוכל גורמה. בטיולים מסביב לעולם, במקומות שונים ומעניינים, ניל נפגש עם שפים ומקומיים, מבשל, לומד וחווה את המקום

אשף הבישול המהיר והקל השף ניל פרי מגיע לערוץ החיים הטובים
החל ב-4 בדצמבר – ערוץ 17 ב-yes ואפיק 28 ב- HOT.

ניל פרי מוגדר כמעצמת בישול של איש אחד. הוא בעליהן של 3 מסעדות באוסטרליה (Rockpool, XO and previously, Wockpool), כותב ספרי בישול, מגיש תוכניות בישול, הוא בעל חברת קייטרינג ("רוקפול" ייעוץ קולינרי), שבין השאר מספקת מזון לחברת התעופה Quantas האוסטרלית.
אם כל זה לא מספיק, אז הוא גם בעליה של חברה למוצרי מזון שמותגיה נושאים את שמו.

פרי, שהחל לבשל בגיל 24, בנה לעצמו שם של שף מהשורה הראשונה, אלא שסגנון הבישול שלו הוא מהיר יחסית ופשוט להכנה. מאז החל פרי לעבוד במטבח, כשהוא עובר תחת ידיהם של גדולי השפים כגון סטפאני אלכסנדר, גיי בילסון ודיויד תומפסון, ועד להיותו אחד מהאנשים המשפיעים ביותר על הקולינריה האוסטרלית, עבר פרי דרך ארוכה.
כיום משודרת תכניתו "מהיר וטרי" בערוץ 9 האוסטרלי, וכן בערוץ BBC2 הבריטי. אצלנו, כאמור, תשודר תוכניתו החל מיום שני 4 בדצמבר, ובימים א'-ה' בשעה 16:30 בערוץ החיים הטובים.

ניל פרי מביא איתו בישולים מהירים, אוכל טרי וחוויה שמתאימה גם לאלו שאין להם סבלנות לעמוד במטבח כל היום אבל נהנים מאוכל גורמה. בטיולים מסביב לעולם, במקומות שונים ומעניינים, ניל נפגש עם שפים ומקומיים, מבשל, לומד וחווה את המקום. ברביקיו משפחתי, אוכל אוסטרלי, שפים תאילנדים, פסטות וניחוחות איטלקים הם רק חלק מהדברים שניל מביא אל המסך. אוכל מעורר תאבון, בישול קל וחוויה עולמית.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר