אשתו של אמיר מרמזור תפרסם רטבי סלט של הלמנ'ס

הקמפיין מבוצע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪ במהלך, ויציג סצנת פרידה של הר לב מבן זוג ותיק – סלט הירקות. השעמום ממערכת היחסים המונוגמית, אותו מביעה הר לב במונולוג ארוך, נפתר בזכות סדרת הרטבים

הלמנ'ס – מותג המיונז והרטבים, מעלה קמפיין חדש לסדרת רטבי הסלט, עם השחקנית ליאת הר לב, אשתו של אמיר (אדיר מילר) בסדרה רמזור.
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, פעילות אינטרנט, עיתונות, קולנוע וקד"מ – תחת הסיסמה את לא חייבת להיפרד מהסלט שלך.ליאת הר לב

הקמפיין מבוצע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪ במהלך, ויציג סצנת פרידה של הר לב מבן זוג ותיק – סלט הירקות. השעמום ממערכת היחסים המונוגמית, אותו מביעה הר לב במונולוג ארוך, נפתר בזכות סדרת הרטבים. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 למשך כשלושה שבועות.

יעל בן צבי, מנהלת שיווק קולינרי ביוניליוור ישראל, אומרת: "לפני כשנה השקנו סדרת רטבי סלט חדשנית תחת מותג הלמנ'ס. מוצרי הסדרה השתלבו על המדף וזוכים להצלחה. כהמשך להשקה אנו עולים בקמפיין חדש עם ליאת הר לב. אנו בטוחים כי הקמפיין המשעשע ימשיך ויחזק את חדירת המוצרים למטבח הישראלי, ויסייע לנו בהמשך תהליך שינוי הרגלי הצרכנים בישראל, בדומה להצלחה לה זוכה הסדרה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר