אתם יכולים להשתתף בתערוכת מאה שנות גלידה בתל אביב-יפו

מטה חגיגות המאה של עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף רשת הגלידריות ד"ר לק, הכריזו על תערוכת 100 שנות גלידה בעיר ת"א-יפו שתתקיים בחודש יוני השנה. עד אז אוספים תמונות, וגם מוזמנים לחגיגת יום הולדת מיוחדת לעיר ב– 3.4.09

מטה חגיגות המאה של עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף רשת הגלידריות ד"ר לק, הכריזו על תערוכת 100 שנות גלידה בעיר ת"א-יפו שתתקיים בחודש יוני השנה.
עד אז אוספים תמונות, וגם מוזמנים לחגיגת יום הולדת מיוחדת לעיר ב– 3.4.09.

כבני עיר חוף קלאסית הלוהטת ומיוזעת בימי הקיץ, תושבי תל אביב-יפו גילו כבר לפני שנים רבות חיבה עזה לגלידה:
בחודש יוני הקרוב, לרגל שנת המאה, תונצח אהבת הגלידה התל אביבית בתערוכה מיוחדת שתכלול צילומים, צילומים של ציורים או רישומים של תושבי העיר מלקקים  גלידה למיניה וסוגיה השונים.

התערוכה, שנערכת בשיתוף פעולה בין מנהלת שנת המאה ורשת הגלידריות ד"ר לק, מזמינה את תושבי העיר בעבר ובהווה לצייר או לרשום, או למצוא באלבום המשפחתי, צילומים ותמונות הקשורים בגלידה בתל אביב במהלך מאה השנים האחרונות. זה יכול להיות כל אחד מכל תקופה: ילד שכיום כבר יש לו נכדים משל עצמו ה אוכל ארטיק בחוף מציצים בשנות השישים, אנשים מתקררים בגלידה ויטמן בשנות הארבעים, או סבתא קונה קרח מהעגלה בראשית המאה הקודמת. 

ועד ל- 15.4.2009 מוזמנים קרואי אכול ושאטו להגיע אל כל אחד מסניפי ד"ר לק מצויד בצילומים הקשורים בגלידה בתל אביב-יפו במאה שנים האחרונות.

כל מי שיביא צילום לתערוכה יקבל שובר מתנה בסניפי הרשת או דרך האינטרנט, לאחר מסירת הצילום בסניפים או שליחתה במייל. מוסרי הצילומים אשר ייבחרו להשתתף בתערוכה יוזמנו לערב הפתיחה, שייערך בחודש יוני 2009.

פרטים נוספים באתר www.tlv100.co.il/HE/Pages/HomePage.aspx

חגיגת יום הולדת 100 לעיר ת"א בסניפי ד"ר לק 3.4.09
ביום ההולדת לעיר שיתקיים ב- 3.4.09, יחגגו גם סניפי ד"ר לק. 
ביום זה יפעלו סניפי רשת ד"ר לק במתכונת חגיגית ומיוחדת, יוצעו טעימות ללקוחות, יהיו הטבות והפתעות לתושבי העיר ומתנות לילדים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר