בוחרים את המתכונים המנצחים בתחרות אכול ושאטו ויקבי ברקן

הגיע שלב ההצבעות בתחרות מתכוני הגולשים הראשונה של "אכול ושאטו" לקראת ליל הסדר וחג פסח.בתחרות, המתקיימת בשיתוף עם יקבי ברקן, התבקשו הגולשים להציע מתכונים מומלצים שלהם, בהם משולבים יינות יקבי ברקן, כאשר המציעים את ארוחת החג המנצחת יזכו בפרסים.

הגיע שלב ההצבעות בתחרות מתכוני הגולשים הראשונה של "אכול ושאטו" לקראת ליל הסדר וחג פסח.

בתחרות, המתקיימת  בשיתוף עם יקבי ברקן, התבקשו הגולשים להציע מתכונים מומלצים שלהם, בהם משולבים יינות יקבי ברקן, כאשר המציעים את ארוחת החג המנצחת יזכו בפרסים.

 

מיום ראשון 5 באפריל עד יום שלישי 7 באפריל בלילה, תוכלו לבחור את המתכונים המועדפים עליכם מתוך עשרות  מתכונים אותם שלחו גולשי אכול ושאטו לאחת או יותר מארוחות החג: מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח – בכל קטגוריה שני מתכונים, כאשר הם בחרו את היין המתאים למנה על פי המלצות הייננים המצטיינים של ברקן.

זיו אייל, היועץ הקולינרי ומנהל הפורום של אכול ושאטו, בחר את המנות שעלו לגמר להצבעותיכם.

בחרו והצביעו באתר www.foodis.co.il/passover2009, והפרס יכול להיות שלכם ושל מציע המתכון המועדף עליכם:

·         המתכון שיקבל את מספר ההצבעות הרב ביותר בכל אחת מהקטגוריות, יזכה את שולחו באריזת שי הכוללת 4 בקבוקי יין מסדרת רזרב של יקבי ברקן.

·         מי שיקבל את מספר ההצבעות הגדול ביותר מתוך המתכונים הזוכים, יזכה בנוסף ליינות ברקן גם בארוחה בשווי של עד 300 ₪.

·         וכאמור, גם אתם יכולים לזכות: הגולש ה- 30 שיבחר את ארוחת החג המנצחת, הכוללת את כל ארבעת המתכונים שיזכו למספר ההצבעות הרב ביותר, יזכה גם הוא באריזת שי הכוללת 4 בקבוקי יין מסדרת רזרב, מתנת יקבי ברקן, ובנוסף יזכה בארוחה במסעדה.

רענן (רני) רוגל, העורך הראשי של אכול ושאטו, אומר: "אני שמח להיענות הגבוהה של שולחי המתכונים לחג. עד היום פורסמו באכול ושאטו רק מתכונים חתומים ע"י שפים וגופים מוסדיים, הזוכים לחשיפה גבוהה מאוד. עתה, כאשר יש באתר יותר מ- 4,200 מתכונים (מונה המתכונים מופיע בתחתית העמוד הראשי של האתר, ומתעדכן בהוספת כל מתכון חדש), תחרות זאת הינה צעד ראשון לשילוב מתכוני גולשים באתר. אנחנו שמחים על כך שיקבי ברקן הרימו את הכפפה והצטרפו אלינו במיזם חלוצי זה של אכול ושאטו, בעקבותיו יבואו רבים אחרים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר