בייגל בייגל בפעילות לילדים: אגדת הבייגל בייגל שלי

במסגרת הפעילות מוזמנים ילדים להיכנס לאתר בייגל בייגל, לכתוב אגדה מפרי דמיונם, ולזכות בחופשה ליורודיסני לכל המשפחה

חברת בייגל בייגל, יצרנית הבייגלה, יצאה בפעילות מהאגדות, במסגרתה היא נותנת לילדים הזדמנות לכתוב את האגדה שהם תמיד חלמו עליה עם דמויות מבייגל בייגל.

במסגרת הפעילות שתחל ב-1.11, יוזמנו הילדים להיכנס לאתר הפעילות, שם הם יוכלו ליצור אגדה באמצעות ציורים, רקעים, דמויות בייגל בייגל, עצות של עורכי ספרי ילדים, ועוד הפתעות שיסייעו להם לכתוב את האגדה שלהם.

אגדות הילדים יועלו לגלריה מיוחדת באתר, בה יוזמנו הגולשים לדרגן. 100 האגדות הטובות ביותר יזכו את מחבריהן באגדה מהודרת כרוכה, ויועלו לשיפוט בפני פאנל מומחים.
חמש הטובות ביותר יזכו את מחבריהם בפרסים שונים כגון טרקטורון, אופניים, משחקי WII. האגדה הטובה ביותר תזכה את מחברה בחופשה ביורודיסני לו ולמשפחתו.

לצורך הפעילות חברה בייגל בייגל עם רשת צומת ספרים. במהלך כל חודש הפעילות ניתן יהיה לרכוש בכל סניפי הרשת, ספרי אגדות בסכום של 20 ₪ בהצגת אריזת בייגל בייגל. הרוכשים ספר, יקבלו סימניה ועליה קוד שיאפשר קבלת בונוס באתר הפעילות. כמו כן בסניפי צומת ספרים בהם מתקיימת "שער סיפור" לילדים, יקבלו המשתתפים שקיות בייגלה.
במקביל, לאורך כל חודש הפעילות ימותגו אריזות המוצרים באמצעות סטריפ מיוחד שיזמין את הילדים להיכנס לאתר ולחנויות צומת ספרים

המבצע יפורסם על אריזות בייגל בייגל, ובמהלך כל החודש בסניפים השונים של רשת צומת ספרים. ההשתתפות בפעילות אינה מותנית ברכישת מוצר.

www.bbagada.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר