בירות מוצעות ליום העצמאות 2022: ג'מס, אלכסנדר וקרומבאכר

יום העצמאות הוא לא רק יום חגה של המדינה אלא גם חג הבירה האולטימטיבי במנגלים ברחבי הארץ. שלוש מבשלות בירה – שתיים מקומיות ואחת בינלאומית מציעות כאן להתלוות לחגיגות שלכן.ם

מבשלת אלכסנדר – מארז מעוצב עם 4 בירות

צילום איל קרן

במבשלת בירה אלכסנדר מציעים ליום העצמאות מארז מעוצב חגיגי במהדורה מיוחדת, הכולל את ארבע הבירות המובילות של המבשלה בתוספת כוס זכוכית ממותגת במתנה. BLONDE – בסגנון BLONDE אייל אנגלי, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון בין מרירות למתיקות. 5.3% אלכוהול. AMBREE – אייל כהה, עשויה בשימוש בלתתים מיוחדים קלויים יותר, המעניקים לבירה צבע אדמדם ועושר טעמים וארומות מודגשות, 5.7% אלכוהול. חיטה ישראלית – בירת קלה ומרעננת מחיטה שמגיעה משדות הנגב, מאוזנת עם מרירות מעודנת ומורכבות ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים, 5% אלכוהול. GREEN – בסגנון IPA. ארומה פירותית מורכבת, מתיקות חלקה המאוזנת באפטר טייסט ארוך ומריר. 6% אלכוהול.

מחיר המארז המיוחד 50 ₪

חוגגים עצמאות עם Jem’s Beer Factory

צילום איל קרן

מבשלת Jem's המייצרת בירה טבעית לא מסוננת ולא מפוסטרת, מציעה לקראת החג ארבעה סוגי בירה קראפט: PILS – בסגנון לאגר צ'כי, צבע בהיר וזהוב עם טעמי פריחה הדרית ומרירות עשירה, 5% אלכוהול. WHEAT – בסגנון חיטה בווארית, צבע זהוב עם טעם פירותי ונגיעות של בננה וציפורן, 5% אלכוהול. 8.8  – בסגנון אייל בלגי, צבע אדמוני עם טעם מתוק ועשיר, 8.8% אלכוהול. IPA – בסגנון אינדיין פייל אייל, צבע זהוב ומרירות גבוהה עם ניחוחות וטעמים פירותיים חזקים, 6% אלכוהול.

המחיר לבקבוק 15 ₪

קרומבאכר – בירה פרמיום מס' 1 בגרמניה

צילום איל קרן

קרומבאכר, הבירה הנמכרת ביותר בגרמניה (לפי דוח IWSR, גרמניה, 2021), מציעה לרגל חגיגות יום העצמאות את קרומבאכר PILS, בירת הדגל של המבשלה משנת 1890 – לאגר בסגנון פילזנר בצבע זהוב בוהק, מיוצרת ממי מעיינות טבעיים. ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים, קריספיים וכשותיים. אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת. אלכוהול 4.8%.

להשיג במארז 6 בקבוקים 330 מ"ל – 40 ₪, ובפחית 500 מ"ל – 10 ₪

הפצת הבירות בישראל על ידי יקב כרמל. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות משקאות נבחרות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר