בית המשקאות של נפתלי במיתוג מחודש אחרי 40 שנות פעילות מסחרית

בעקבות התפתחויות שחלו בחברת המשקאות, החליט נפתלי לצעוד קדימה עם הזמן. הוא שכר שירותי תקשורת שיווקית של חברת "מילת מפתח", במסגרתם עוברת החברה מערך כולל של התעוררות שיווקית ומיתוג מחודש

מסתבר כי גם יין עתיק וטוב צריך לפעמים לוגו חדש.
מזה 40 שנה מספק "בית המשקאות של נפתלי" יינות, אלכוהול ושאר משקאות לברים ולמסעדות בכל רחבי הארץ. כמו כן בבעלות החברה רשת חנויות באזור המרכז: בתל-אביב, גבעתיים ורמת השרון, בר הצמוד לחנות שברמת השרון וחנות וירטואלית.

למרות הפעילות הענפה נמנע במשך שנים נפתלי פינצ'בסקי, מהוותיקים והמנוסים ביותר בשוק היינות והאלכוהול בארץ, מנקיטת מהלכים תדמיתיים-שיווקיים.
לאחרונה, בעקבות התפתחויות שחלו בחברת המשקאות, החליט נפתלי לצעוד קדימה עם הזמן. הוא שכר שירותי תקשורת שיווקית של חברת "מילת מפתח", במסגרתם עוברת החברה מערך כולל של התעוררות שיווקית ומיתוג מחודש.

המהלך הראשון היה שינוי הסלוגן ורענון הלוגו של החברה. הסלוגן הקודם, When it comes to wine…, הוחלף בסלוגן: A drop of good mood.
"בחירת הסלוגן החדש נבעה משתי סיבות עיקריות", מסבירה נלי אור ממילת מפתח. "רשת 'בית המשקאות של נפתלי' מתמחה במשקאות אלכוהוליים במידה שווה להתמחותה ביינות, ואילו הסלוגן הקודם המתמקד ביין. סיבה שניה היא ההבנה שמטרתה של קניית יין ואלכוהול היא בסופו של דבר יצירת אווירה ומצב רוח מרומם".

הלוגו בגווני סגול ובורדו (צבע הענבים), מורכב מהשם "נפתלי" וממנו נובעת טיפה הנמזגת לכוסית מרומזת.
אור מציינת כי בתחילת התהליך התדמיתי עלתה האפשרות להחליף את שם החברה, אולם לאחר התלבטויות הוחלט להשאיר את השם המוכר "בית המשקאות של נפתלי", ולבנות את הלוגו סביב נפתלי, הן בשל הכללת כל סוגי המשקאות בשם, והן משום שנפתלי הוא מותג בפני עצמו, וכל מי שמצוי בתחום בארץ יודע כי האיש מזוהה עם יין ואלכוהול.
מצוידת בלוגו ובסלוגן, יצאה החברה לדרך שיווקית חדשה, שתכלול ניהול קמפיין פרסום ויחסי ציבור, עריכת אתר האינטרנט, החלפת שילוט החנויות, העמקת הידע המקצועי שיועבר ללקוחות, וחיזוק פעילות מועדון החברים של נפתלי.
.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר