בלילה הזה כולנו מסובין – איפה נאכל בפסח?

לאלה מאיתנו שלא אוהבים לטרוח בערב חג הפסח, ממתינות אלטרנטיבות מגוונות של ארוחות חג כשרות וטעימות. קיבצנו עבורכם כמה מהן, ועוד שלל הצעות קולינריות לחוה"מ

סדר פסח במלון דניאלמלון דניאל
מלון דניאל בהרצלייה מציע תפריט סדר פסח בהגשה אישית בניצוחו של השף דודו כהן. מחיר ארוחת החג לאדם – 720 ₪. ילד עד גיל 12 יקבל  25% הנחה.
בין המנות שבתפריט: טימבל ממרח כבד מוגש בעיטור אגס מבושל ביין אדום,
צ'אטני עגבניות שרי ופלפל אדום יבש מקורמל, פרוסות סלמון כבוש במלח ים וסוכר דמררה, דואט לצלי עגל וחצי עופיון ברוטב תפוחים עם קלבדוס, תפו"א פונדנט אפויים בעשבי תיבול ושמן זית ועוד.
להזמנות: טל. 09-9528282

ארוחת החג של קייטרינג como
קייטרינג como בניצוחו של השף אייל פינקלשטיין מציע שני תפריטי חג לסעודת ליל הסדר, לבחירתכם: ארוחת חג קלאסית או ארוחת שף.
בין המנות הנכללות בתפריט הקלאסי (מחיר לאדם: 320 ₪): מרק מינסטרונה, ירקות שורש וקניידעלך שלוש צבעים, פילה סלמון נורבגי בתנור עם שמן זית ופסטו לימוני, ירקות שורש בחרדל ויין לבן אפוי בתנור, טראפלס שוקולד עם מרק תות שדה.
בין המנות הנכללות בתפריט השף: מרק קרם אספרגוס וכרישה עם גיוזה (קרעפלך מעודה), עגל/טרין כבד עוף ותאנים עם טארטלטים פריכים, חריימה ים תיכוני עם לימונים כבושים, טראפלס מצות ושוקולד בלגי וחמאת בוטנים.
הקייטרינג כשר לפסח הארוחות לאוכלי קטניות – ישנה אפשרות לשנות מנות ללא אוכלי קטניות. האוכל מגיע חם ומוכן בכלי הגשה שומרי חום עם הוראות הפעלה והכנה מדויקת לארוחה.
קייטרינג como, מושב מזור – משק 41, רחוב השחר 5, טל. 03-9063306, 050-5350130

פסח במסעדת Deca
מסעדת היוקרה Deca, מציעה בחג הפסח תפריט כשר לפסח של דגים בניחוח ביתי. בין המנות הכשרות לפסח: חריימה לוקוס בתבשיל פלפלים פיקנטי, גזר, עגבניות וכוסברה; קבב דגים בגריל עם סלט שעועית אדומה, טחינה וויניגרט צ'יפוטלה; פילה אינטיאס מוגש על חציל קלוי וסלט אביבי ועוד.
המסעדה תפעל במתכונת כשרה לפסח החל מה – 9.4.09.
Deca, רח' התעשיה 10 תל-אביב טל. 054-3373349

פסח בפאפאגאיו
רשת מסעדות פאפאגאיו מפעילה שני סניפים כשרים לפסח: סניף ארנה בהרצליה פיתוח וסניף עזריאלי. בין המנות הכשרות לפסח ניתן למצוא את מנת הסטייק אנטריקוט (300 גרם): אנטריקוט מובחר, מיושן ומשוייש, המגיע לצדסלט סינטה פאפאגאיו סלט ירוק, הום פרייס או צ'יפס. מומלץ להזמין לצידו "סאלדה דה קאזה" – מבחר מיני סלטי הבית של פאפאגאיו ולהשלים עם קוקטייל צבעוני בניחוח דרום אמריקאי מתפריט הקוקטיילים של הרשת. 
עוד מנה בתפריט הכשר היא סלט סינטה: תערובת עלי חסה ועלים ירוקים, ירקות קלויים ורוסטביף סינטה ברוטב ויניגרט בלסמי – מנה צבעונית ומשביעה, המשלבת בין ירקות טריים, קלויים ובשר. מחיר: 45 ₪.
הסניפים יפעלו במתכונת כשרה לפסח החל מה – 7.4.09

תפריט כשר לפסח ברשת קפה קפה
רשת קפה קפה מציעה תפריט כשר לפסח עשיר, שיוצע לסועדים ממוצאי החג 9.4, יום חמישי. התפריט יכלול מנות מגוונות על בסיס דגים פסטות כשרות לפסח ואף פיצות.קפה קפה: סלמון צרוב ברוטב זביון וואסבי
בין המנות שיכללו בתפריט:
פילה סלמון צרוב בתבלינים ארומאטיים עם איולי ועשבי טיבול מוגש עם צ'יפס או פירה או שעועית ירוקה בשמן זית ושום.
פילה אמנון בפסטו בזיליקום על חציל קלוי מוגש עם תפוחי אדמה אפויים בשום ורוזמרין.
פסטה לבחירה: עגבניות, שום ועשבי תיבול או פסטו שמנת ואגוזי מלך או פטריות יין לבן ושמנת.
פיצה כשרה לפסח מקמח מצה ועליה תוספות לבחירה: פרוסות חציל, גבינת מוצרלה, פרוסות עגבניות, זיתים ועוד.
30 סניפי הרשת הכשרים יצטיידו לקראת החג בסטים חדשים לחלוטין של כלים, כלי המטבח והמסעדות יעברו הכשרת בהשגחה של רב.
סניפי הרשת הכשרה של קפה קפה בערים: תל אביב, הרצליה, פתח-תקווה, בת-ים, רמת גן, יהוד, גבעת שמואל, שהם, מודיעין, אשדוד, ירושלים, נתניה, חדרה, יקנעם וראש פינה.

פסח במסעדת OM
במהלך חג הפסח מציעות מסעדת OM והשפית איילת אור מגוון ארוחות לשעות היום השונות.
בשעות הצהריים, בין 12:00-17:00 ניתן יהיה מארוחות עסקיות הכוללות במחיר המנה העיקרית גם מנת לחם הבית הנאפה במקום (לאוכלי המצות יוגשו גם מצות), מנה ראשונה, מנה עיקרית וכוס מיץ טבעי.
בעבור הילדים, מציעה מסעדת OM ארוחה מלאה הכוללת שניצל או נקניקיות בתוספת צ'יפס או פירה או מנת פסטה ברטבים עגבניות או שמנת, בצירוף כוס מיץ ענבים וכדור גלידה בעלות של 19 ₪.
החל מהשעה 19:00 בכל ערב יתקיים פסטיבל "ים של דגים" בעלות של 89 ₪ לסועד הכוללת מגוון סלטים, לחמים ומאזטים של ים המוגשים לכל סועד ומנה עיקרית לבחירה.
בנוסף מוצעים מגוון קינוחים במחיר 19 ש"ח, קוקטייל עראק אשכוליות במחיר 16 ₪ וכוס יין לבן חצי יבש אוסטרלי במחיר 20 ₪.
OM, רח' בני ברית 4 הוד השרון, טל.  09-7405853
ימי חול + שישי: 8:00-24:00, שבת: 10:00-24:00

פסח בקירו סושי
קירו-סושי, סושיה קטנה ואינטימית המציעה לקהל סועדיה חוויה יפאנית אוטנטית, 
מציעה קירו סושי דיל פסח הכולל 20% הנחה על כל התפריט, וכוס יין הבית ב- 20 ₪ עד השעה 18:00.
קירו סושי, רח' דיזינגוף 310 תל-אביב, טל. 03-5447010
ראשון – שבת 12:00 – לקוח אחרון

פסח בשקד espresso bar & gilateria שבנמל ת"א
בגלידריית הבוטיק "שקד", יהפכו את כל התפריט לכשר עבור פסח. לקראת החג רקחו בשקד גלידת מצה ושוקולד על בסיס קרם נוגט במחיר 12 ש"ח לכדור אחד, 17 ₪ לשני כדורים, ו- 22 ₪ לשלושה כדורים. עוד בשקד, קסטת מצה, אשר הסועד יוכל לבחור את מילויה מתוך 20 טעמי הגלידות של הגלידרייה, במחיר 22 ₪.
במקום יגישו מגוון טורטיות בלחם כשר לפסח במחיר 24-26 ₪, כגון: טורטיית סלמון מעושן עם גבינת שמנת, פלחי צנונית ועירית, טורטיה מקסיקנית עם ממרח אבוקדו, ביצה קשה, צנוברים ועירית וטורטיית אנטיפסטי עם גבינת עיזים וירקות קלויים.
בנוסף רקח השף קונידטור של שקד, אבנר אנגל, מבחר קינוחים כשרים במיוחד לחג: קרם מלבי עם מי ורדים, מוס קרמל בליווי טראפלס שוקולד, פאדג' שוקולד בשלוש שכבות ופנקוטה.
שקד espresso bar & gilateria נמל ת"א כניסה ראשית דרך כ"ג יורדי הסירה, טלפון: 03-5465858

ארוחת חג ב- take away ממסעדת אסיף
מסעדת אסיף מציעה תפריט take away לערב החג. בין המנות בתפריט: 
• מרק דלורית וערמונים / מרק עוף עם קניידלעך –  70 ₪ לליטר
• קציצות קרפיון ברוטב עגבניות ופלפלים (מעט חריף) 50 ₪ למנה
• צלי עגל עם ערמונים ופטריות (מינימום הזמנה 1 ק"ג בשר) 150 ₪ לקילו
• תבשיל כדורי בשר טלה, עגבניות ואוכמניות מיובשות 50 ₪ למנה
• פשטידת מנגולד וגבינת עזים 140 ₪ למאפה שלם
• עוגת שוקולד עם קרם קוקוס 110 ₪ לעוגה
להזמנות: גל – 054-4645290
אסיף, רח' לילינבלום 18 תל אביב, טל. 03-5165198

ליל סדר קיבוצי מסורתי בארץ הגליל
ארץ הגליל מזמינה את המוני בית ישראל להתארח בקיבוצים. השנה תעלה הגדת הפסח הקיבוצית בליל הסדר על שולחנותיהם של החוגגים בקיבוצי הגליל – גונן, יראון ועמיעד. אורחים המתאכסנים באירוח הכפרי מוזמנים להשתתף ולקחת חלק בליל סדר קיבוצי מסורתי הכולל הגדה קיבוצית, מסכת, קריאת ההגדה מלווה בשירה וריקודים וארוחת חג –ממש כמו פעם.
המקומות בהם יתקיימו ערבי ליל סדר קיבוציים ובהם לינה כפרית :
נופי גונן – קיבוץ גונן – 04-6955220 http://www.6955220.com
שלווה על ההר – קיבוץ יראון – 04-6868394 http://www.yiron-tour.co.il
יופי של אירוח כפרי – קיבוץ עמיעד 04-6909829 http://www.amiad-inn.com
לפרטים נוספים ואפשרויות לינה : http://www.gogalil.org 04-6817152

פסח ברשת Black Bar 'n' Burger
צחי בוקששתר, השף והבעלים של רשת Black Bar 'n' Burger, יצתגיד צ'יז - Black bar 'n' Burgerיע במהלך חג הפסח את מבחר ההמבורגרים של הרשת גם בלחמנייה כשרה לפסח. כמו כן, יוצעו לכבוד החג קינוחים מיוחדים: תגיד צ'יז – עוגת גבינה ניו יורקית לפסח (35 ש"ח); סופלה שוקולד חם חם עם כדור גלידה וניל
(35 ש"ח) ו- Black Dream ללא סוכר (35 ש"ח).

תפריט פסח במסעדת ננה
מסעדת ננה בנווה צדק תחגוג את חוה"מ פסח בתפריט מיוחד וכשר.
בערב החג המסעדה תהיה סגורה. ביום החג המסעדה תפתח לסרוויס ערב החל מ- 19:00 ועד 01:00, ובחוה"מ המסעדה תהיה פתוחה כרגיל. לא תהיינה עסקיות, אך יהיה תפריט כשר לפסח. לאוכלי כשר תהיה אופציה לקבלת מצות.
התפריט יכלול מנות פתיחה לשולחן במחיר 35 ש"ח ומנות עיקריות במחיר 75 – 110 ש"ח.
ננה בר, רח' אחד העם 1, נווה צדק, ת"א. טל. 03-5161915

פסח בחנדל'ה – קפה מסעדה בגבעת חן
חנדל'ה – קפה מסעדה בגבעת חן ממשיכה לפעול בפסח כרגיל ומציעה את מנות התפריט הקבוע בתוספת מצות, וגם החמץ – למי שחפץ. במהלך החג יוצב בר עשיר וארוחות הבוקר ושקשוקת התרד יוגשו במהלך כל היום. המקום ידידותי לילדים: ספרים, דפי עבודה וטושים, כלוב עם תוכים, משחקים נדנדות וכו'.
חנדל'ה, מושב גבעת חן, טל. 09-7603647 www.hendale-rest.com
ימות השבוע 09:00 עד שעה 01:00, ערב חג 09:00 עד שעה 15:00

פסח ברשת קפנטו
קפנטו מציגה תפריט לתקופת הפסח. כל הכריכים והטוסטים יוגשו כפי שהם בלחם פסח מיוחד שכולו תערובות של קמחים שכשרים לחג ואינם מכילים גלוטן. את מקומם של הבורקסים יתפסו מאפים כשרים של תפו"א וגבינה. מאפי העלים בפסח יוגשו במסגרתה של ארוחת הבוקר הטורקית וניתן יהיה לקבלם גם בדיל קפה ומאפה. בגזרת הקינוחים יהיו עוגת פירורים, מוס שוקולד, עוגת גזר, בראוניז, עוגת טריקולד ועוגת יוגורט עם פירות יער. כל העוגות כשרות לפסח. בנוסף, יהיו מאפי בוקר שיחליפו את מאפי השמרים הרגילים במילוי של שוקולד או קינמון.

ארוחת ערב ליל הסדר במלון הסקוטי
ארוחת ליל הסדר במלון הסקוטי תכלול, בין השאר אנטי-פסטי, סלט תפוחי אדמה צלפי ותפוח עץ, מרק פטריות האביב ביין לבן, כתף עגל חלב בפריסה עם ירקות שורש, שקדי עגל עם אפונת שלג ופול, אורז בעשבי תיבול ופיסטוק, תפודים ולקינוח – מתוקים ומאפים מבית המלון הסקוטי.

מנות ארץ ישראליות מסורתיות במסעדת חדר האוכל
מסעדת חדר האוכל שנפתחה לאחרונה, מציעה לרגל חג פסח מגוון מנות מסורתיות, להורים ולילדים ל השף עומר מילר. כמו כן, בנוסף לפתיחת מרפסות המסעדה עבור סועדיה, תציע המסעדה מגוון פעילויות בנושא פסח לילדים.
מנות החג שיוגשו בנוסף לתפריט הקיים: מרק עוף של סבתא עם קניידלך ממולאים בכבד עוף (34 ₪), גפילטעפיש קלאסי עם חזרת אדומה (36 ₪), רגל קרושה עם חזרת ולימון (36 ₪), כבד קצוץ עם שומן אווז ומלפפון חמוץ (22 ₪), שוק טלה צלוי עם ירקות אביביים (68 ₪). כמו כן, תוגשנה מנות ייחודיות שהורכבו על טהרת המצות: סינטה צלויה על פשטידת מצות, עשבי תבלין וציר בקר (42 ₪) ו"לזניית" מצות עם בשר טלה, צנוברים וטחינה לימונית (52 ₪).
תפריט החג יוגש החל מ- 5/4/09 ועד ה- 16/4/09.

חדר האוכל, שד' שאול המלך 23, תל אביב. א' – ש',24:00 – 12:00

פסח במקום בלב
מסעדת הגן מקום בלב שברעננה, תציע במהלך הפסח מנות לחג אשר יוגשו לצד התפריט הרגיל:
מרק עוף עם קניידלך – 38 ש"ח, כבד קצוץ עם בצל – 28 ש"ח (מוגש עם מצות), גפילטע פיש פולני מסורתי עם ג'ינג'ר – 42 ש"ח. בנוסף, המצה ברויט – חביתה עם מצה ושמנת חמוצה, עשבי תיבול ופטריות – תוגש כחלק מארוחת הבוקר (מגיעה עם מטבלים וסלטים ושתיה) במחיר 58 ש"ח. מוגש בימי חול ושישי עד השעה 12:00. מנות הספח ילוו בחזרת תוצרת גן הירק – שורש חזרת עם סלק אדום – ללא עלות.
מקום בלב, רח' פרדס משותף 5, רעננה, טל. 7741575-09

חגיגה של טעימות בחול המועד בפרה פרה
חנות הדגל החדשה של פרה פרה באזור התעשייה כנות, מציעה חווית טעימות ייחודית – בכל יום יהיה אפשר לטעום סוג אחר של בשר ממתקן השווארמה הביתי שבחנות. שעות הפתיחה בחול המועד – מדי יום מ- 9.00 ועד 15.00
למידע נוסף: טל. 1-700-500-170, http://www.para-para.co.il

פסח באסתושה
במסעדת אסתושה, הנמצאת בלב המושב לימן בגליל המערבי, יחגגו את ערב ליל הסדר עם תפריט בעל נגיעות מסורתיות לצד מנות ייחודיות. עלות לאדם 220 ₪ ולילד 120 ₪. במהלך חוה"מ המסעדה תארח אורחים המגיעים לנפוש בגליל המערבי.
אסתושה, טל. 04-9821250, 050-9821250  ב'- שבת 10:00 עד 23:00. רצוי להזמין מקום מראש. [email protected]

ליל הסדר במסעדת באבא יאגה
באבא יאגה מציעה ארוחת ליל סדר של הדקה התשעים, לכל מי שנמצא לבד ולמי שעדיין לא יודע היכן יהיה בסדר. סעודת החג תתקיים כמיטב המסורת מלווה בקריאת הגדה. האוכל – שילוב אולטימטיבי בין האוכל של סבתא המסורתי לחג ומנות גורמה. בין המנות שיוגשו: דג ממולא (גפילטעפיש) מוגש עם ביצה קשה צבעונית וחזרת, לביבות תפוחי אדמה ברוטב יוגורט סלק, רוסטביף מגולגל בעלי מצה מוגש ברוטב מחית תפוחים וסלט שעועית שלושה צבעים, מרק עדשים אדומים, צלעות טלה מוגשות עם אספרגוס, פירה בטטה ותפוחי אדמה קלאסי, פפייט פרגית ממולא בעוף טחון עם פירות יבשים מוגש עם פירה תפוחי אדמה ובטטה קלאסי, ריבת פירות יער עם מצה, עוגת PARADICE (קמח מצה) ועוד.
בנוסף למאכלים, יוגשו 5 יינות בוטיק ישראלים ללא הגבלה: סינגל-מרום גליל ותבור, מרלו, קברנה סוביניון, סירה ושרדונה. מחיר לסועד: 250 ₪.
Baba Yaga, רח' הירקון 12 תל אביב, טל. 03-5167305

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר