fbpx

בר רפאלי נבחרה להוביל מהלך שיווקי חדש למי עדן

החברה אומרת כי הדוגמנית שתגיע לארץ בימים הקרובים לצילומי הקמפיין, נבחרה בשל היותה דמות נחשקת ואופנתית, שתיצור בידול ובולטות למי עדן
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מי עדן בחרה בבר רפאלי כדמות שתוביל מהלך שיווקי רחב היקף למוצר חדשני אותו עומדת החברה ללחנוך בקרוב.
רפאלי תככב בקמפיין פרסומי של החברה, ובפעילויות קד"מ ויח"צ.

בהתייחסה לבחירה בבר רפאלי, אומרת אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "לצד היותה איקון נחשק ואופנתי, בר נתפסת כדמות המייצגת יוקרה, איכות ומובילות. ערכים אלו תואמים את המטרות השיווקיות של מי עדן בהשקה החדשה, ואנו בטוחים כי הבחירה בבר תוסיף גם לבידול ובולטות המהלך".

לאחרונה חנכה מי עדן אסטרטגיה חדשה: "מי עדן. לתת יותר", המדגישה את הצורך הטבעי לתת יותר לאנשים האהובים והחשובים לנו באמת. המהלך השיווקי החדש, בכיכובה של רפאלי צפוי להשתלב באסטרטגיה זו.

הקמפיין עתיד לעלות לקראת סוף חודש מרץ בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה