בר רפאלי נבחרה להוביל מהלך שיווקי חדש למי עדן

מי עדן בחרה בבר רפאלי כדמות שתוביל מהלך שיווקי רחב היקף למוצר חדשני אותו עומדת החברה ללחנוך בקרוב.
רפאלי תככב בקמפיין פרסומי של החברה, ובפעילויות קד"מ ויח"צ.

בהתייחסה לבחירה בבר רפאלי, אומרת אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "לצד היותה איקון נחשק ואופנתי, בר נתפסת כדמות המייצגת יוקרה, איכות ומובילות. ערכים אלו תואמים את המטרות השיווקיות של מי עדן בהשקה החדשה, ואנו בטוחים כי הבחירה בבר תוסיף גם לבידול ובולטות המהלך".

לאחרונה חנכה מי עדן אסטרטגיה חדשה: "מי עדן. לתת יותר", המדגישה את הצורך הטבעי לתת יותר לאנשים האהובים והחשובים לנו באמת. המהלך השיווקי החדש, בכיכובה של רפאלי צפוי להשתלב באסטרטגיה זו.

הקמפיין עתיד לעלות לקראת סוף חודש מרץ בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה