בשארה חינאוי – ככה זה כשיודעים לטפל בבשר

בשארה חינאוי, דור שלישי בעולם הבשר והקצבות, הינו הבעלים של רשת מעדניות הבשרים "חינאוי אטליז ומעדני בשר" הכוללת שלושה סניפים. המעדניה ברחוב יפת ביפו היא נצר למשפחת הקצבים הוותיקה ורבת המוניטין, שהשתדרגה לחנות מרווחת ומרשימה, עם שבעה מסכי פלזמה המקרינים תוכניות בישול ללא הפסקה. אל האטליז ביפו נוספו עוד שתי מעדניות ברמת אביב ובשכונת תל-ברוך צפון

בשארה חינאוי, דור שלישי בעולם הבשר והקצבות, הינו הבעלים של רשת מעדניות הבשרים "חינאוי אטליז ומעדני בשר" הכוללת שלושה סניפים.
המעדניה ברחוב יפת ביפו היא נצר למשפחת הקצבים הוותיקה ורבת המוניטין, שהשתדרגה לחנות מרווחת ומרשימה, עם שבעה מסכי פלזמה המקרינים תוכניות בישול ללא הפסקה. אל האטליז ביפו נוספו עוד שתי מעדניות ברמת אביב ובשכונת תל-ברוך צפון.

המומחיות של רשת המעדניות היא בשר עגל וטלה באיכות גבוהה, מיושן ומשומר עד שלושה שבועות.
בחנויות הרשת ניתן לקבל הרבה מידע על בשר, המלצות ומתכונים לשפע מאכלים.

לאחרונה נוסף לכל אלה שירות מהנגל של חינאוי, כאשר במקום לטרוח והזיע על האש בזמן האירוח, הצוות המקצועי של "חינאוי אטליז ומעדני בשר" יגיע ויספק בשר ונפנוף מקצועי.

ראיתי את בשארה חינאוי בפעולה, כאשר הוא מפרק גוש סינטה שלם מהעצמות, ולאחר הפירוק מפיק מהסינטה את התוצרים הבאים: סטייק סינטה עם עצם המתאים לצליה בתנור ובגריל; סטייק סינטה ללא עצם – למחבת או גריל; טיבון סטייק – לגריל או תנור; ופורטרהאוס – אף הוא לגריל או לתנור. שימו לב להבדל בין טיבון סטייק ופורטרהאוס: ההבדל טמון בכמות הפילה המהווה חלק מהנתח. אל תיתנו שיעבדו עליכם. נתח פילה גדול = פורטרהאוס.

טעמתי, למה לא לומר את האמת: זללתי מסלט פרוסות סינטה דקיקות עם עלים ירוקים, פלחי תפוז וגרידת קליפת תפוז על פי מתכון של בשארה חינאוי; וסטייקים מעולים שהוכנו מהסינטה אותה פרס בשארה לנגד עיניי. היה שווה ביותר.


חינאוי – אטליז ומעדני בשר
רח' יפת 180 יפו
רח' רודנסקי 5 רמת אביב החדשה, מרכז מיניקן
אהרון בקר 8, תל ברוך צפון, מרכז מיקדו
טל' רשתי: 1-700-505-507


שעות פתיחה:
יפו: ב'-ש' 8:00 – 20:00
רמת אביב: א'-ו' 9:00-20:00
תל ברוך צפון: א'-ש' 9:00 – 20:00






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר