גאדג'טים חדשים של ברגהוף הבלגית למטבח: ספלי קפה, סכיני איכות, וטבעות נירוסטה

ברגהוף הבלגית מציעה ספלי קפה בעלי אפקט תרמוס השומרים עם דפנות קרות, סטים של סכינים איכותיות המותאמות במיוחד לסוגי ידיים שונים, וטבעות נירוסטה רב שימושיות להגשת אוכל גורמה

חברת ברגהוף הבלגית החלה בשיווקם בישראל של גאדג'טים חדשים למטבח. לבין מוצרי החברה: ספלי קפה ייחודיים בעלי אפקט תרמוס השומרים עם דפנות קרות, סטים של סכינים איכותיות המותאמות במיוחד לסוגי ידיים שונים, וטבעות נירוסטה רב שימושיות להגשת אוכל גורמה.

ספלי הקפה בעלי אפקט התרמוס של ברגהוף עשויים מנירוסטה איכותית ומגיעים בשלושה גדלים: ספל קפה וספל אספרסו קטנים המונחים על צלחת קטנה, וספל מאג לנס קפה. הספלים עשויים משתי שכבות נירוסטה וביניהן שכבת בידוד. הנירוסטה האיכותית היא מסוג אל חלד 18/10 העומד בתקנים אירופים מחמירים ביותר.

כל הסכינים של ברגהוף בנויות ביציקה אחת, ובכך לא מאפשרות חללים וחריצים זעירים שמהווים בית גידול לחיידקים. סכיני הגורמה של ברגהוף משויפות באותה המידה בשני צידי הלהב –כך שהן יכולות לשמש גם ימניים וגם שמאליים.
סכיני הגורמה עשויות ממתכת קשה מסוג אל-חלד 18/10 כירורגי כרום-מוליבדן X50CrMoV15 איכותית ביותר.

החידוש האחרון של ברגהוף הן טבעות הגורמה – טבעות נירוסטה רב שימושיות המהוות עזר רב בהגשה בסגנון גורמה צרפתי.
טבעות הגורמה מגיעות בשני גדלים, בגובה אחיד של 6 ס"מ ובקוטר 5.5 ס"מ וב-7.5 ס"מ, ומשמשות כלי הכנה הכרחי לעיצוב מהיר של מנות קטנות בסגנון המטבח הצרפתי.
מניחים את תוכן המנה בתוך הטבעת, דוחסים ומסירים את הטבעת. כך נותרת גבעה גלילית ומעוצבת במרכז הצלחת, מבלי לפגוע בניקיון ההגשה"
טבעות הנירוסטה עשויות מנירוסטה איכותית מסוג אל-חלד 18/10 שאיננה משנה את צבעה בחום, איננה מחלידה ואיננה פולטת למזון חומרים וטעמי לוואי.
ניתן להכניס את הטבעות בלי חשש לתנור האפייה. הטבעת תסייע בשימור הצורה גם במהלך האפייה וגם לאחר מכן בעיצוב התוספות לעוגה.
כמו כן משמשת הטבעת לחיתוך עוגות זעירות מעוגה גדולה, ויכולה לסייע גם בחיתוך בצק לעוגיות.


הקטלוג המלא של מוצרי ברגהוף באתר החברה:
www.berghoff.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר