גדעון עמיחי ירצה במכללת רעננה על "החוכמה שמאחורי הקמפיין"

ההרצאה ביום ה' 23 במרץ 2006. הכניסה חופשית לנרשמים מראש.

גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ומבכירי הפרסומאים בארץ, יקיים החודש (יום ה', 23 במרץ 2006) הרצאה בנושא "החוכמה שמאחורי הקמפיין" במרכז למקצועות הניהול (המל"נ) במכללת רעננה.

עמיחי, שמאחוריו שנים רבות של ניסיון בתחום הפרסום, אחראי, בין היתר, לקמפיינים עטורי פרסים של חברות בולטות במשק כמו שטראוס-עלית, יטבתה, נביעות ועוד.

ההרצאה מיועדת לסטודנטים לומדי התואר הראשון והשני של האוניברסיטה הפתוחה, וכן לתלמידי המרכז למקצועות הניהול (המל"נ), אך תהיה פתוחה גם לקהל הרחב.

המפגש הוא חלק מסדרת הרצאות המתקיימות במסגרת פורום העסקים של המרכז למקצועות הניהול (המל"נ) במכללת רעננה, המספק הכשרה ניהולית, מקצועית, אקטואלית, ובעיקר יישומית, לעוסקים בתחומי הניהול והשיווק ולאלה השואפים להשתלב בעולם זה.

להרשמה להרצאה ללא תשלום יש לפנות למל"נ בטלפון:
7707009 (09).
מספר המקומות מוגבל, כדאי להזדרז.



המרכז למקצועות הניהול (המל"נ) במכללת רעננה ומכללת רחובות הוקם במטרה לספק מענה לצורך הולך וגובר בהתמקצעות בתחומי הניהול השונים. התכנים, המועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב, משלבים רקע תיאורטי נרחב עם יידע מעשי ויישומי. הלימודים כוללים ניתוחי אירועים מהשטח ומפגשים עם מנהלים מחברות מובילות במשק הישראלי.
אלפי הסטודנטים, לומדי תואר ראשון ושני של האוניברסיטה הפתוחה, במיכללת רעננה ורחובות, נהנים מההזדמנות לשלב קורסי הכשרה מעשיים ומוערכים של המל"ן במסגרת לימודיהם, ולקבל עליהם את הקרדיט בלימודים האקדמיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר