גולדסטאר: מארז במהדורה מוגבלת לרגל מופע הפרויקט של עידן רייכל בקיסריה

המארז המיוחד של גולדסטאר מאפשר לעשרות שותי גולדסטאר לזכות בכרטיסים זוגיים למופע. על המארז מופיע מספר טלמסר אליו ניתן להתקשר, לענות על שאלות, ולזכות בכרטיסים למופע החגיגי והמורחב

גולדסטאר מציעה מארז שישייה ייחודי במהדורה מוגבלת, לרגל מופע הפרויקט של עידן רייכל במסגרת פרוייקט "גולדסטאר סאונד סיסטם", שיתקיים ב-9.7.09 באמפי קיסריה.
המארז המיוחד של גולדסטאר מאפשר לעשרות שותי גולדסטאר לזכות בכרטיסים זוגיים למופע.

על המארז מופיע מספר טלמסר
(0504000777) אליו ניתן להתקשר, לענות על שאלות, ולזכות בכרטיסים למופע החגיגי והמורחב, הכולל 16 נגנים וזמרים שיארח משתתפים משלושת האלבומים של הפרויקט שיצאו עד כה: שמעון בוסקילה, דין דין אביב ואבי וואסה
תוקף המבצע עד 28.6.09.

בנוסף מצורפת למארז מזכרת ייחודית – חוברת המציגה טעימה של מיטב ההופעות של גולדסטאר סאונדסיסטם בשש השנים האחרונות.

פרויקט "גולדסטאר סאונד סיסטם" מתקיים זו השנה השישית, כפלטפורמה מוסיקלית הנותנת במה למיטב האמנים הישראלים. במסגרת הפרויקט המתקיים פעמים בשנה, נערכים מופעי בכורה של אמנים מובילים, ושיתופי פעולה מסקרנים וחד פעמיים עם אמנים אורחים על במה אחת.
בין המופעים הבולטים שהתקיימו במהלך השנים והיו להצלחות ברמה האמנותית וברמה המסחרית: שלום חנוך – מופע רוק חד פעמי, אביב גפן מארח את רובין גיב מלהקת ה"בי ג'יז", שלמה ארצי ואורחים, ברי סחרוף מארח את יהודה פוליקר, היהודים, עברי לידר, מוש בן ארי, הדג נחש, אסף אמדורסקי ועוד.

המארז מכיל שישיית בקבוקי גולדסטאר בנפח 330 מ"ל כל אחד.
מחיר לצרכן: 31.99 ש"ח – 35.99 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר