גורי יבוא והפצה תשווק את מוצרי משק דבורים לין

גורי יבוא והפצה בע"מ מרחיבה את פעילותה בשוק המזון עם הסכם הפצה למוצרי חברת "משק דבורים לין": דבש, מוצרי בריאות וממרחים ורטבים על בסיס דבש ומחומרים טבעיים בלבד

גורי יבוא והפצה בע"מ מרחיבה את פעילותה בשוק המזון עם הסכם הפצה למוצרי חברת "משק דבורים לין": דבש, מוצרי בריאות וממרחים ורטבים על בסיס דבש ומחומרים טבעיים בלבד.

למשק דבורים לין ניסיון של 34 שנה בהפקת דבש ממגוון פרחי בר ופרחי הדרים. בשנים האחרונות היא החלה בפיתוח של רטבים וממרחים נוספים על בסיס דבש. פעילותה של גורי בתחום המזון כוללת הפצה של"הרדוף, רטבי אוליביה, סוכרה דיאט, חמצוצים ועוד. הסכם שיתוף הפעולה עם משק דבורים לין בא כחלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה בשוק המזון.

נטע לין כהן, מנהלת השיווק והפיתוח של משק לין: "הניסיון הרב של גורי יאפשר לנו להגדיל את תחום המכירות והפצה ולשדרג את הנראות בנקודות המכירה".

עודד גורי, מנכ"ל חברת גורי: "חברת גורי מחפשת תמיד הזדמנויות חדשות להרחיב את פעילותה. השיתוף עם משק לין צמח מתוך אמונה רבה באיכות מוצרי החברה וזוהי הזדמנות עבורנו לשלוח זרועות נוספות לנישת הבריאות בתוך שוק המזון שנמצאת במגמת עליית בשנים האחרונות".

את מוצרי משק דבורים לין, ניתן להשיג ברשתות השיווק הגדולות, הרשת הרביעית, בתי טבע ומעדניות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר