גיל-עד תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של חברת המשקאות אדיר סחר

הבחירה נעשתה במסגרת מהלכי מיתוג מחדש, התרחבות מערך ההפצה וליין המשקאות של "אדיר סחר"

משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעולות יח"צ לצד פעילות שיווקית, זכה בתקציב יחסי הציבור של "אדיר סחר" העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות.

הבחירה של "אדיר סחר" ב"גיל-עד תקשורת" נעשתה במסגרת מהלכי מיתוג מחדש של החברה, התרחבות מערך ההפצה וליין המשקאות.

"גיל עד תקשורת" מתמחה בתחומי מוצרי הצריכה, לייף סטייל, טיפוח, בריאות, בידור, מזון. בין לקוחות המשרד; חברת mana, קבוצת נטו: טיבון ויל, שלושת האופים, דלידג, "דנשר", "טמפו" משקאות, קבוצת ארקפה, רשת קפה לנדוור, רשת הסושיה.

"אדיר סחר" מתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות. בין מותגיה מותגים בינ"ל ומקומיים כגון סאפה, איילנד, מאסטר קפה וגוארנה אנטרקטיקה. לחברה מערך הפצה ייחודי המתמחה בשוק הקר ובצריכת האימפולס. מוצרי החברה משווקים בחנויות הנוחות, קיוסקים, חדרי כושר, בסיסי צה"ל וכן ברשתות השיווק. החברה בבעלות רשף אביגדור יניב דיין וקבוצת מאסטר פוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר