גלידות נסטלה מבססת את מותגיה בעולם האינטרנטי בעלות של 2.5 מיליון שקל

גלידות נסטלה יוצאת במגוון פעילויות אינטראקטיביות לחיזוק מותגיה השונים. הפעילות תבוא לידי ביטוי בקמפיין מיוחד לילדים, המקושר לאתר ובו משחקים שונים ברוח שלגוני החברה בהם ניתן לזכות בפרסים יקרי ערך.
כמו כן מחזקת גלידות נסטלה את המותג נוק-אאוט על ידי סקר מונדיאל ענק, תחת הכותרת "מי תחטוף נוק אאוט היום?".
עלות הפעילות: 2.5 מיליון שקלים

חיזוק מותגי הילדים – משחקים וכיף באתר חדש "קיץ לוהט מתחת לאפס"
גלידות נסטלה המתמחה בשוק הילדים עולה בקמפיין אינטרנטי ענק בשם "קיץ לוהט מתחת לאפס". הקמפיין כולל פרסום באתרי הילדים וכן מיני סייט ובו שלל משחקים חדשנים וייחודים ברוח מוצרי החברה.
פעילות הילדים תתתקיים במשך שלושה חודשים באתרי ילדים כגון ערוץ הילדים, TIPO, ICQ ,JETIX ועוד.
בכל שבוע יחולקו פרסים יקרי ערך לגולשים ששיחקו וצברו את מירב הניקוד במשחקים.
פרס ראשון: פלייסטיישן נייד; פרס שני: DVD נייד; פרס שלישי: נגן MP4.
כל שצריך לעשות על מנת לזכות בפרסים הוא לשחק במשחקים ולצבור את מירב הנקודות. הגולשים יוכלו להגביר את סיכוייהם לזכות, באמצעות מענה נכון על שאלות טריוויה, שישאלו בתום כל משחק באמצעות הודעות SMS. הפעילות תלווה אף בפעילות קד"מ בפריסה ארצית.
השילוב של משחק אינטרנטי עם שימוש במדית סלולר מהווה חידוש בתחום האינטרנט.

פעילות "נוק אאוט"
במסגרת חיזוק מותג נוק-אאוט וברוח משחקי המונדיאל, עולה גלידות נסטלה בסקר ענק בשם "מי תחטוף נוק אאוט היום?".
בכל יום יהמרו הגולשים על המדינה שתנצח במשחקיים היומיים. את תוצאות הסקר ניתן יהיה לראות, בכל עת, במיני סייט המקושר לבאנר. כמו כן ניתן להירשם ולקבל את שאר הסקרים ישירות לאי מייל של הגולשים.
סקר המונדיאל מתקיים בצורת באנרים ופרסום מתפרץ בפורטלים המרכזיים ובאתרי הספורט כגון YNET, WALLA, MSN ועוד.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה