דומינו'ס פיצה בקמפיין חדש לרגל הרחבת קטגוריית אקסטרים ופיצה ברוקלין אקסטרים

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות, תעלה החל מיום חמישי 30/4/09 קמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת הפיצה הניו-יורקית הדקה והחריפה– "B&E" – "ברוקלין אקסטרים פיצה".

סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 . כמו כן יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 1,300,000 ₪.

במסגרת הקמפיין, מורחבת קטגוריית ה"אקסטרים" החריפה ומושקת פיצת ברוקלין חדשה- B&E – "ברוקלין אקסטרים פיצה": פיצה חריפה מבצק דק ושוליים דקים, עשירה ברוטב עגבניות, בתוספת לבחירה ובשני סוגי גבינות איטלקיות ומשובחות- גבינת מוצרלה וגבינת פרובלון. כמאפיין את קטגוריית ה"אקסטרים", הפיצה החדשה מוצעת בשלושת דרגות החריפות: פיקנטי, חריף ופיצה אקסטרה חריפה.

סרטון הטלוויזיה החדש מותאם לעולם ברוקלין הרועש והצבעוני על כל מאפייניו, עם מוזיקת היפ הופ קצבית ומרעידה ברקע.
בסרטון רואים שני חברים, האחד ג'ינג'י עם מגש פיצה, והחבר השני משחק בפלייסטיישן. הגי'נג'י שולף סלייס מתוך מגש פיצה ומתחיל לאכול אותו. תוך כדי האכילה, החריפות של הפיצה מתחילה להשפיע על הג'ינג'י, והוא מתחיל להאדים ולנפנף בידיים כי חריף לו בטירוף. החבר השני נחלץ לעזרתו ומוציא בהפתעה מטף כיבוי אש, ומתחיל להתיז עליו עד שכל המסך מתמלא עשן.
על רקע העשן שהתפזר בחדר, אנחנו מגלים שוב את שני החבר'ה שלנו, אלא שעכשיו הם הפכו לשני בחורים שחורים ומגניבים, סטייל ברוקלין, עם שרשראות גדולות, שיער נפוח, קעקועים וכו'. כל הדירה השתנתה גם היא לברוקלין סטייל: הספות מנומרות, נוספו לסלון רמקולים גדולים, תמונה ברקע של סנופ דוגי דוג ועוד.

את הקמפיין החדש מוביל מבצע: קונים "ברוקלין פיצה" ומקבלים פיצה משפחתית ב- 17 ₪.
כמו כן מוצעת לצרכנים עוד הטבה: כל מי שרוכש את המבצע (ומבצעים נוספים) באתר דומינו'ס – נהנה מ- 5% הנחה נוספים על הקנייה.

רשת "דומינו'ס פיצה" מונה 28 סניפים מהקריות ועד אילת, וסניף אינטרנט: www.dominos.co.il






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה