"דיייייי!!! רק 5% שומן???" – קמפיין של אסם למיונס ורטבי סלט לייט

אסם מעלה קמפיין חדש למוצרי 5% שומן – מיונס ורטבי סלט לייט.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם / BBDO, ישודר בערוצים 2 ו- 10 למשך כשלושה שבועות.
המסר התקשורתי של הקמפיין: "כל כך טעים, מי היה מאמין שזה רק 5% שומן". הקמפיין הופק בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח.

הקמפיין החדש כולל שני סרטונים, האחד למיונס והשני לרטבי הסלט לייט, במסגרתם מוצגות סיטואציות משעשעות, הממחישות עד כמה מפתיע לגלות שמוצרים כה טעימים מכילים רק 5% שומן. דיילת מכירות של אסם עומדת בסופר, ליד דוכן טעימות, כשידה האחת חבושה ומציגה את המיונס ורטבי הלייט. היא מזמינה להתנסות במוצרים ומציינת כבדרך אגב, שהם מכילים רק 5% שומן. מיד היא זוכה בתגובה נדהמת המלווה בדחיפה שכמעט ומעיפה אותה אחורנית: "דיייי!!!! רק 5% שומן???. ואז מתברר שזו כנראה אינה הפעם הראשונה שהדיילת זוכה לתגובה שכזו, וכנראה לא במקרה כבר יד אחת שלה חבושה…

סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם, מסרה כי "המסר של הקמפיין נועד להדגיש עד כמה הצרכנים מופתעים כשהם טועמים את המיונס ואת רטבי הסלט, ומגלים כי למרות אחוזי השומן המאד נמוכים, הם כל כך טעימים. חשוב לנו להמשיך ולהזכיר לצרכנים כי יש להם אלטרנטיבה, וכי ניתן ליהנות מרטבים ומיונז מופחתי שומן שהם גם טעימים וגם מסייעים לשמור על תזונה נכונה".

קרדיטים:

אסם:
מנהלת שיווק חטיבה קולינרית: סתיו יואלי; מנהלת מותג: אביטל אולשה.

גיתם / BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות:עדי כהן-סברוב, תקציבאית: עדית פיכמן,
סמנכ"ל אסטרטגיה: מיכל דבורצקי, פלנר: ניר אפריימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט,
מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קופי: לורה רוזנפלד, אסף כץ, מפיקה: מירב צור.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה