דנונה בקמפיין טלוויזיה לגביעים החדשים בהשתתפות הזוכים, חברים ובני משפחות

חצי שנה לאחר שהזמינה את צרכניה להופיע על כל גביעי דנונה, שטראוס דנונה חנכה את הגביעים החדשים עם תצלומיהם של צרכנים אמיתיים, ועלתה בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של המקורבים של הצרכנים הזוכים

חצי שנה לאחר שהזמינה את צרכניה להופיע על כל גביעי דנונה, שטראוס דנונה חנכה את הגביעים החדשים עם תצלומיהם של צרכנים אמיתיים, ועלתה בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של המקורבים של הצרכנים הזוכים,

מעל ל- 118 אלף אנשים נענו להזמנת דנונה ושלחו את תמונותיהם לאתר המבצע, שניהל 44 מיליון דירוגים. 90 הזוכים צולמו לאריזות דנונה החדשות. המהלך כלל גם קמפיין חסויות בטלויזיה בקולם האמיתי של צרכני דנונה, ושילוט חוצות "אישי" עם 60 צרכנים שהופיע באזור מגוריהם.

יונתן אלבום, מנהל השיווק של דנונה ומעדנים בקבוצת שטראוס, אומר: "בעידן של היום, צרכנים מצפים להיות מעורבים ולנהל דיאלוג עם המותג. ההיענות למהלך היתה מעל למצופה; נגענו בצרכנים בהיקף ובעוצמה שלא היו כמוהם בעבר בישראל, ואנו גאים להיות המותג שהוביל מהלך כזה לראשונה".

שטראוס אומרת כי בחצי השנה האחרונה, מאז החל המהלך, עלו מכירות דנונה ב-14%. נתח השוק של דנונה בחודש פברואר 2008 (לפני התחלת המהלך) עמד על 35.1%, לעומת 38.0% בחודש אוגוסט 2008.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר