האיכרים באים גם בשלישי

שוק האיכרים של תל אביב חוגג יומולדת שנה ויקיים שוק ערב בימי שלישי במתכונת קיץ, עם הופעות מוסיקה חיה, חקלאים חדשים, בירה ויין מול השקיעה

שוק האיכרים של תל אביב חוגג יומולדת שנה ומתרחב גם לימי שלישי. בנוסף, ימשיך השוק לפעול בימי שישי בנמל תל אביב ובפארק רעננה.

השוק בימי שלישי בנמל תל אביב יפעל כשוק ערב מהשעה 15:00 ועד 22:00, במתכונת קיץ מיוחדת – הופעות ג'ז חיות, בירה טרייה וארטיזנלית, צ'וריסוס, יינות של יקבי בוטיק ואווירה משוחררת.

הדוכנים בשוק מציגים את הירקות, הפירות ועשבי התיבול של אותה עונה. היתרון הוא, שירק שגדל בעונה שלו הוא הכי טעים וזול. השוק מייתר את הצורך להתפשר על חומרי הגלם או לשלם פערי תיווך לרשתות השיווק או למעדניות. בשוק האיכרים ניתן לרכוש את התוצרת הטרייה ביותר, ישירות מהחקלאי.

שוק האיכרים של תל אביב הוא אחד מארבעת שווקי האיכרים שהוכרו על ידי הארגון הגסטרונומי Slow Food, הקובע סטנדרטים מחמירים לתצרוכת הנמכרת בשוק. מעבר לפירות והירקות הטריים, המשתנים מעונה לעונה ואף מדי חודש בחודשו, מציגים בשוק האיכרים של תל אביב יצרנים זעירים המוכרים את תוצרתם בעצמם: גבינות, לחמים, זיתים, שמן זית, יין מקומי מיקבים קטנים וליקרים תוצרת בית, ביצי משק, דבש, ריבות ומרקחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר