הבצפר של חברות הפרסום בקמפיין התנדבותי ל"קוקיות" – בית מאפה בניהול בני נוער מנותקים בת"א

במסגרת הפרויקט הכינו הסטודנטים במגמת הקופירייטינג חומר פרסומי שכלל גלויות וסלוגנים לטובת קוקיות, וכיתובים מקוריים וייחודיים המופיעים על אריזות המוצרים

הבצפר של איגוד חברות הפרסום, יצא בקמפיין התנדבותי לטובת "קוקיות", בית מאפה לבני נוער מנותקים בעיר תל אביב, המייצרים, אורזים ומוכרים מגוון עוגיות איכותיות בעבודת יד ומרוויחים את לחמם.

במסגרת הפרויקט הכינו הסטודנטים במגמת הקופירייטינג חומר פרסומי שכלל גלויות וסלוגנים לטובת קוקיות, וכיתובים מקוריים וייחודיים המופיעים על אריזות המוצרים.

מיזם "קוקיות" הוקם במסגרת פרויקט משותף של המחלקה לקידום ילדים ונוער בעיריית ת"א, שטראוס-עלית וויצ"ו. מטרת הפרויקט היא טיפול והעצמה של בני נוער בסיכון שנפלטו מהמערכת הפורמלית.

שילוב בני נוער ביזמות עסקית יוצר עבורם מסגרת מאתגרת ואטרקטיבית, המאפשרת למידה מעשית תוך התנסות בלקיחת אחריות אישית וקבוצתית, בקבלת החלטות, ובהשתלבות בעולם העסקים האמיתי. או במילים אחרות, מאפשר לנערים ולנערות "לאפות" לעצמם עתיד טוב יותר.

הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר