'הדודות' יקיימו החודש את "יום השקשוקה" במזנוני האגודה למען החייל ברחבי הארץ

במהלך היום תוגש לחיילים בכל המזנונים לחיילים שקשוקה חמה וטעימה, מעשה ידיהן של מתנדבות האגודה למען החייל

מתנדבי האגודה למען החייל יקיימו את "יום השקשוקה" ביום ראשון 29 בינואר במזנוני האגודה הפרוסים ברחבי הארץ. במהלך היום תוגש לחיילים בכל המזנונים לחיילים שקשוקה חמה וטעימה, מעשה ידיהן של מתנדבות האגודה למען החייל.

מזנוני האגודה למען החייל הפזורים ברחבי הארץ מעניקים מדי יום כיבוד קל לאלפי חיילים הנמצאים בדרכים. במשך כל ימות השנה מגישות מתנדבות האגודה למען החייל, "הדודות" המפורסמות, סנדביצ'ים, שתייה, עוגות ופירות לחיילים ולכוחות הביטחון.

מתנדבי האגודה למען החייל החליטו לערוך יום מיוחד ובו יוגשו לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שקשוקה חמה, שתוכן במקום להנאת החיילים. מבדיקה שערכו מתנדבי האגודה למען החייל עולה כי ה"שקשוקה" הנה המאכל האהוב ביותר על חיילי צה"ל. "החיילים "חולים" על שקשוקה, והסוד הוא להוסיף טיפה סחוג, שיהיה קצת חריף בפה אבל ישר הכול משתחרר….", כך אומרת הדודה שולה משולם, מתנדבת האגודה למען החייל מסניף גדרה, המציינת כי מתנדבי האגודה למען החייל פועלים למען רווחת חיילי צה"ל בכל מקום בו הם נמצאים, בבסיסים ובדרכים.

להלן מתכון לשקשוקה של הדודה שולה:
בצל, עגבניות (לרסק רק בבלנדר, כי חבל לאמץ את הידיים), ביצים, פפריקה, מרק עוף פרווה (מוסיף טעם, חבל על הזמן) וכמובן סחוג לטעם, כי בלי זה אי אפשר…


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר