ההזדמנות לשלב ציונות וגסטרונומיה: ארוחת שפים צעירים יהודיים מהעולם

שבעה עשר חניכים מארה"ב, קנדה, צרפת, ברזיל וקולומביה, החליטו להגשים את חלומם להיות שפים במסעדות או בחברות קייטרינג – לא בצרפת או באיטליה, אלא דווקא בישראל. תוכנית ייחודית של פרויקט "מסע", בשיתוף בית הספר הירושלמי לאומנות הבישול הכשר (בית הספר לבישול כשר למהדרין היחיד בעולם), מאפשרת להם להפוך לשפים "גלאט כשר"

מחר ומחרתיים, בימים בימים שני-שלישי, 5-4.2.08, בין השעות 21:00-19:30 תוכלו לאכול ארוחת גורמה אותה יכינו משתתפי תוכנית הלימודים לקראת תואר "שף" בבית הספר לבישול כשר למהדרין היחיד בעולם – "בית הספר הירושלמי לאומנות הבישול הכשר" במושב מסילת ציון (סמוך לבית שמש).

שבעה עשר חניכים מארה"ב, קנדה, צרפת, ברזיל וקולומביה, החליטו להגשים את חלומם להיות שפים במסעדות או בחברות קייטרינג – לא בצרפת או באיטליה, אלא דווקא בישראל.
תוכנית ייחודית של פרויקט "מסע", בשיתוף בית הספר הירושלמי לאומנות הבישול הכשר (בית הספר לבישול כשר למהדרין היחיד בעולם), מאפשרת להם להפוך לשפים "גלאט כשר".

הפעילות מתקיימת במושב מסילת ציון, בפאתי ירושלים. המשתתפים לומדים לימודי קונדיטוריה, בישול ולימודי יין במשך 10 חודשים. הם גרים בדירות משותפות בירושלים ובבית שמש לאחר ש"השתדכו" במהלך ימי ההיכרות. במכללה מאמינים כי חלק בלתי נפרד מתהליך ההכשרה של כל שף הוא החלק המעשי. על כן, בניגוד לבתי ספר אחרים לבישול, כבר מהשבוע הראשון נכנסים החניכים למטבח, מבשלים ואף מנקים. כמו כן, חלק מסגל ההוראה מורכב משפים עולים, שאחד מהם הוא בעל מסעדה במנהטן אשר החליט לעלות ולעזוב את עסקיו בארה"ב.

פרויקט "מסע" הוא פרויקט של משרד ראש הממשלה והסוכנות היהודית, אשר מביא אלפי צעירים יהודים מכל רחבי העולם להשתתף בכ- 140 תוכניות התנדבותיות-לימודיות הפועלות במסגרתו. זוהי שנת הפעילות הרביעית של הפרויקט.


להזמנות ניתן להתקשר לדבי- 052-3992721
מספר המקומות מוגבל מאוד.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר