הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של מוצר השנה; מחלבות טרה: החברה החדשנית של השנה

בטקס חגיגי שנערך בנוכחות 500 מנהלים בכירים מתחום השיווק, הפרסום והקמעונאות, הוכרזו 18 הזוכים בפרסי מוצר השנה. הבחירה נעשתה על ידי 3,000 צרכנים במחקר הצרכנים המקיף ביותר שנערך בישראל, בדומה למחקרים שנערכים ברחבי העולם. בתואר 'החברה החדשנית של השנה' זכתה טרה, ששלושה מוצרי חלב חדשים שלה נבחרו כמוצרי השנה בקטגוריות שלהם.

בתום שלושה חודשים, במהלכם נערך מחקר הצרכנים הגדול והמקיף ביותר מסוגו במדינה, בחרו הצרכנים בישראל את 18 מוצרי הצריכה החדשניים והטובים ביותר- מוצרי השנה של ישראל.

אלה 18 המוצרים החדשניים, שהצרכנים העניקו להם את פרסי "מוצר השנה" בישראל השנה:
משקאות חלב טום וג'רי בטעמי שוקו ובננה – סדרת משקאות החלב החדשה של טרה, בטעמי שוקו ובננה, מותאמת במיוחד לילדים. המשקאות מועשרים בסידן ובויטמין D ובניגוד לשקיות השוקו שנטו ללכלך ולהתיז, הקרטונית הקטנה מתאימה בגודלה לידיהם של הילדים, ויש לה פיה היגיינית, המאפשרת פתיחה וסגירה חוזרת.

משקאות יוגורט you דיאט – סדרת משקאות יוגורט you של טרה בטעמי תות וקרנברי-דובדבנים, מועשרת ב-25% מההמלצה היומית לצריכה של אומגה 3, בסידן (25% מהקצובה היומית), בחיידקי bio ובסיבים תזונתיים. המשקה אופטימאלי לצריכה לפני ואחרי פעילות גופנית, קל, טעים, משביע ומזין.

קוטג' מועשר בסידן ובחיידקי BIO – הקוטג' המועשר של טרה מועשר בסידן ובחיידקי ביו פרוביוטים, התורמים משמעותית לתפקוד יעיל של מערכת העיכול ולחיזוק ההגנה החיסונית הטבעית. פיתוח העשרה משמעותית זו התבצע תוך שמירה על הטעם המוכר והאהוב של הקוטג'.

סדרת בייגלה בריאות – סדרת בייגלה בריאות של בייגל בייגל מביאה ערכים בריאותיים לתחום החטיפים, בהתאם לדרישת הצרכנים. בסדרה 3 מוצרים: בייגלה 100% חיטה מלאה, העשיר בסיבים תזונתיים התורמים לבריאות מערכת העיכול; בייגלה מועשר בסידן ובויטמין D; ובייגלה ללא תוספת מלח, המיועד לאוכלוסיה הנמצאת בסיכון גבוה לבעיות לחץ דם.

כריות צ'וקולדה – כריות צ'וקולדה של תלמה הן דגנים פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר. כריות צ'וקולדה מפתיעות גם בצורתן הבלתי שגרתית – הן אינן מרובעות אלא בעלות צורה ייחודית משלהן, והן עשויות מדגנים המכילים סיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

רטבים לסלט על בסיס ויניגרט של אוליביה – סדרת רטבי סלט אמיתיים, קלילים בטעמם ובמרקמם, ללא מיונז, על בסיס רכיבים טבעיים בלבד. הרטבים מכילים שמן זית כתית, חומץ יין אמיתי ומיץ לימון טבעי. צריך רק לשקשק – ולהוסיף לקערת הסלט את אחד הרטבים: הבלקני, הטוסקני או הים תיכוני.

סדרת אחלה לייט – למה לטעום כשאפשר לאכול? פותחים שולחן עכשיו גם בלייט עם סדרת אחלה סלטים לייט, המכילה רק 5% שומן (במקום 18%-30% שבסלטים הרגילים!), וסדרת אחלה חומוס לניגוב לייט המכילה רק 14% שומן, במקום 23%-30% שומן שבחומוס הרגיל.

אבקת מרק אסם לתיבול מרכיבים טבעיים בלבד – אבקת מרק לתיבול בטעם עוף מרכיבים טבעיים בלבד מיוצרת ללא מונוסודיום גלוטמט, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל. המוצר פותח בישראל על מנת לתת לצרכנים מענה למגמה המתגברת של מעבר לתזונה נכונה, ללא התפשרות על הטעם.

סדרת אדום אדום – בשר טרי אמיתי. תנובה מציעה בשר בקר טרי, איכותי ומשובח, רך ובמרקם נפלא. הבשר לא עבר הקפאה או הפשרה, אין בו תוספים והוא בעל ערכים תזונתיים גבוהים. מקור הבשר הינו מעגלים שגודלו בתנאי גידול אופטימאליים, בהשגחה וטרינרית קפדנית ותנאי ייצור מתקדמים.

סדרת מעדני 100% פרי של יד מרדכי – מעדן 100% פרי הינו קונפיטורה איכותית, שלצורך הכנתה בושלו פירות טבעיים ללא תוספת סוכר, וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. המעדן מכיל 100% פרי (להבדיל מקונפיטורות רגילות המכילות 45% פרי בלבד וסוכר).

סדרת מאפים מבצק ירקות של טבעול – פטנט בינלאומי של טבעול: סדרת מאפים במגוון מילויים וטעמים (תירס, תרד, בטטה וכרובית), המבוססים על בצק שעשוי מ-50% ירקות, ודומים במרקמם ובטעמם למאפים מבצק עלים, אולם הם מופחתי שומן, מופחתי קלוריות, ללא שומן טראנס ועשירים בסיבים תזונתיים.

שעווה להסרת שיער Show Fruits של כצט – שעווה להסרת שיער בשלושה ניחוחות של פירות מרעננים: תות, מנגו ותפוח, וללא הריח האופייני של שעווה. המוצר מבוסס על דבש וחומרים טבעיים בלבד, ומועשר בתמצית שורש הג'ינסנג, הידוע כמשפר את זרימת הדם בעורקים.

תחליב רחצה ורד הבר (WILD ROSE) של הוואי מבית הנקל סוד – תחליב הרחצה WILD ROSE פותח במיוחד להוואי, על מנת למנוע את תופעת אובדן השומן והתייבשות העור, האופייניים לתהליך הרחצה. זאת בעזרת תוספת של מרכיב כימי קוסמטי בשם LAMESOFT, המסייע לשיקום ושמירה על העור ומותיר אותו רך וגמיש.

נייר טואלט לילי במגע אלוורה של חוגלה-קימברלי – לראשונה בישראל מוצע לצרכן נייר טואלט, המועשר בתמציות האלוורה. המרקם העדין של לילי, עם הניחוח העדין של האלוורה, הופכים את לילי אלוורה לחוויה מפנקת במיוחד, העובדת על שלושה חושים: מגע – אקסטרה רכות; ריח – ניחוח עדין; ומראה – הטבעת כלב הפאפי והנייר בגוון האלוורה.

ערכת קלין לניקוי כלים של קליר כימיקלים – נוזל כלים איכותי בנוסחת C7 להמסת שומנים וכל סוגי הלכלוך, ולשמירה על עור הידיים. אריזת הנוחות החדשנית, משמשת ככלי מעוצב, עם מקום להנחת הספוגית, ומסייעת לשמירה על ההיגיינה במטבח. בלחיצה קלה נמזג הנוזל ישירות לספוגית.

מרכך כביסה סופט סוד Aroma Therapy מבית הנקל סוד – מרכך הכביסה סופט סוד ארומה תרפי מועשר בתמציות צמח ההיביסקוס וורדי בר. לראשונה בישראל, נעשה בתחום מרככי הכביסה שימוש בתמציות פיטותרפיות, שעד היום היו נפוצות בתחום מוצרי הקוסמטיקה וטיפוח הגוף.

סדרת תכשירי WATERGEL לטיפול בכוויות של עמוס גזית – WATERJEL הינו ג'ל על בסיס מים, השואב את החום מן הכוויה ובו בזמן מקל על הכאב, מקרר את העור, ומונע זיהום של חיידקים הנמצאים באוויר. הג'ל מעניק טיפול פרה-רפואי בכוויות מדרגה 1-2 ובצריבות. מדובר בגרסה ביתית למוצר, שעד היום היה בשימוש של כוחות החילוץ וההצלה.

נביעות + – משקה על בסיס מים מינרליים טבעיים (95%), בתוספת 5 ויטמינים מקבוצתB בטעם אפרסק עדיו או תפוח עדין. ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים. רמות הוויטמינים בנביעות + הותאמו לרמות המצויות במזון הטבעי שאנו אוכלים.

פרס החברה החדשנית של השנה – למחלבות טרה
חברת טרה זכתה בפרס 'החברה החדשנית של השנה', וזאת משום שזכתה השנה במספר הרב ביותר של פרסי מוצר השנה – שלושה. הצרכנים בישראל העניקו לטרה את הפרס לאחר שבחרו במוצריה: משקאות חלב טום וג'רי בטעמי שוקו ובננה; סדרת משקאות יוגורט you דיאט; וקוטג' מועשר בסידן ובחיידקי BIO – כמוצרי השנה בקטגוריה שלהם.

לדברי אתי עמיעד, מנכ"ל מוצר השנה בישראל: "בגלל המגוון הרב על המדף, הצרכן חש מבולבל, והוא זקוק להמלצות שיעזרו לו להכיר ולהתנסות במוצרים חדשים. ואין לצרכנים ממליצים אמינים וטובים יותר, מאשר צרכנים אחרים. זו הסיבה שקונספט מוצר השנה הבינלאומי מצליח בעולם ובישראל, וממשיך להתרחב לשווקים חדשים. רק השנה נוספו המדינות יפן, ברזיל, סקנדינביה ומקסיקו".

לדברי ירון דור, יו"ר איגוד המפרסמים וסמנכ"ל השיווק של שופרסל: ""פרסי מוצר השנה מצליחים לתגמל את אותם מוצרים חדשים וחדשניים, שזה עתה עלו על המדף, ושצרכנים שהשתמשו בהם ומרוצים מהם – ממליצים עליהם לאחרים. בדרך הזו, מתגמלים את המשווקים, שמביאים חדשנות אמיתית ואיכותית לשוק, ומקצרים עבורם באופן משמעותי את "התהום השיווקית" – אותו פרק זמן שעובר בין ההחדרה לשוק ועד להתבססות בו. רשת שופרסל, בדומה לרשתות מובילות בעולם כדוגמת קרפור וטסקו, החליטה להצדיע לזוכי מוצר השנה, והשנה אף יורחב שיתוף הפעולה שלנו עם זוכי מוצר השנה, במטרה לתת לחדשנות במה נרחבת, מפרגנת ואוהדת".

נשיא התאחדות התעשיינים בישראל, שרגא ברוש, אמר: "התאחדות התעשיינים רואה בחדשנות מנוע צמיחה חשוב מאוד לתעשייה ופועלת להטעמת הנושא במשק. אני חש גאווה כאשר 16 מתוך 18 המוצרים הזוכים הינם תוצרת כחול-לבן".

מה זה מוצר השנה?
פרסי מוצר השנה הם הפרסים היוקרתיים ביותר בעולם, והם מוענקים ב-20 מדינות בעולם למוצרי צריכה חדשניים.
הפרסים מוענקים בצרפת, בריטניה, ספרד, איטליה, בלגיה, פורטוגל ועוד. החל מן השנה הבאה, מתרחב קונספט מוצר השנה לתשע מדינות נוספות. הפרסים יחולקו גם ביפן, ברזיל, מקסיקו, גרמניה, ארצות סקנדינביה ועוד.
זו השנה השנייה שהפרסים מוענקים בישראל.
מטרת פרסי מוצר השנה לעזור לצרכנים למצוא על המדף במהירות מוצרים, שצרכנים אחרים החליטו שהם הטובים בקטגוריה, ולסייע להם לבחור אותם מבין המגוון העצום של מוצרים ,המושק בישראל מדי שנה.
'מוצר השנה' הוא ייחודי, משום שמי שמחליט על הזוכים הם הצרכנים – יותר מ-3,000 צרכנים, שנטלו חלק במחקר הצרכנים הגדול ביותר מסוגו שנערך אי פעם בישראל.
הפרסים מחולקים למוצרי צריכה חדשניים, שעלו בשנה וחצי האחרונות על מדפי רשתות השיווק והפארם בישראל.
כיום, פרסי מוצר השנה מהווים בעולם סימן היכר לחדשנות ואיכות, שנקבעת על ידי השופטים החשובים ביותר – הצרכנים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה