הושלם מהלך המיתוג מחדש של רשת לחם ארז

בשלב זה הוטמע הקונספט החדש בשלושה סניפים של רשת ארז באזור המרכז, ובמהלך השנה יוטמע בשאר סניפי הרשת

חברת המיתוג פירמה – Firma-The Brandhouse, השלימה את מהלך המיתוג מחדש של רשת לחם ארז.
המהלך כולל הגדרת קונספט קולינרי חדשני לרשת היוצר שילובים בין ניגודים משלימים, ומבוסס על עקרונות קלאסיים של מעדנייה ושפע מוצרי בהגשה עדכנית המחוברת לאורח החיים האורבני המודרני.

דורון גולדנברג, מנכ"ל משותף ומבעלי פירמה, אומר: "מהות המותג החדש מבוססת על שילוב בין איכות מזון גבוהה ביותר לצד תחושת עשייה, יצירתיות, אינטואיטיביות וחדשנות מתמשכת. סדנת עבודה של מומחים קולינריים שלא מפסיקים לחדש ולרגש, ולהזמין את כולם אל נבכי העשייה: fine food workshop".

אלעד משען, מנכ"ל משותף ומבעלי פירמה, מציין כי בשלב זה הוטמע הקונספט החדש בשלושה סניפים של רשת ארז באזור המרכז, ובמהלך השנה יוטמע בשאר סניפי הרשת.

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: תומר מלובן
מעצבים: אנה סימקין, נעמי הריס, שחר גרינפלד
מנהלת פרויקט: פרי בנאור

Firma. The Brandhouse הוקמה בשנת 2004 על-ידי דורון גולדנברג ואלעד משען. השניים אחראים למיתוג של חברות, ארגונים ומותגים רבים, ביניהם: Kika, Kinley, Nestea, twentyfourseven, בנק לאומי, זהבי עצמון, קופ"ח מאוחדת, לחם ארז, גליתא, רנואר, café' café', נביעות.

צילום ניר עצמון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר