הזרע ג'נטיקס זכתה במקום שני בקטגוריית תדמית כוללת בתחרות העיצוב חתך הזהב

לדברי נילי מאיק, מנהלת התקשורת השיווקית בחברת הזרע ג'נטיקס: "החברה מייחסת חשיבות ומאמצים רבים להצגת תדמית איכותית אחידה בקרב לקוחותיה בכל רחבי העולם, לשם קידום ושיווק מוצלח של מותגיה. הזכייה בקטגורית התדמית הכוללת בתחרות 'חתך הזהב' מהווה את ההכרה המקצועית בהצלחת הקו העיצובי המוצלח של החברה"

חברת הזרע ג'נטיקס, המייצרת, מטפחת ומשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, זכתה במקום השני בקטגוריית עיצוב תדמית חברה כוללת בתחרות חתך הזהב. הפרס ניתן לחברת הזרע ג'נטיקס עבור בניית מערך תדמית כולל לפעילות התקשורת השיווקית שלה ברחבי העולם. עבודת העיצוב התבצעה על-ידי 'ג'ירף תקשורת חזותית'.

תחרות חתך הזהב הנערכת על-ידי אגודת המעצבים הגרפיים בישראל, מתקיימת אחת לשנתיים ומטרתה לעודד ולטפח את העיצוב הגרפי והפקות הדפוס בישראל. בתחרות מתמודדים מאות מתחרים בכ- 40 קטגוריות שונות, כאשר קטגורית התדמית הכוללת היא היוקרתית ביותר. בין המתחרים ניתן למצוא חברות מכל המגזרים, משרדי פרסום, צלמים, מאיירים, מפיקי דפוס, ועוד.

לדברי נילי מאיק, מנהלת התקשורת השיווקית בחברת הזרע ג'נטיקס: "החברה מייחסת חשיבות ומאמצים רבים להצגת תדמית איכותית אחידה בקרב לקוחותיה בכל רחבי העולם, לשם קידום ושיווק מוצלח של מותגיה. הזכייה בקטגורית התדמית הכוללת בתחרות 'חתך הזהב' מהווה את ההכרה המקצועית בהצלחת הקו העיצובי המוצלח של החברה".

עיצוב מערך התדמית של החברה כלל מגוון של פריטים: חידוש הלוגו, עיצוב מחדש של אריזות המוצרים, קטלוגים, ביתנים בתערוכות ועוד. "לוגו החברה משקף את התאמת החברה לכלכלה הגלובלית ולרוח הזמן תוך שמירה על המוניטין המזוהה עם הלוגו הוותיק. הלוגו מייצג תדמית רחבה אשר במרכזה זרימה של קשתות בשלושה צבעים המדגישים מסרים של חברה גלובלית ומתפתחת. דמות הילד הנושף אבקנים לאוויר המופיעה על מגוון מוצרי החברה, ממחישה את מטרת החברה להשתמש בטכנולוגיה המשתלבת באופן הרמוני עם הטבע", הוסיפה מאיק.


טקס פתיחת התערוכה והכרזת הזוכים יתקיים ביום שישי 16.5.08 בשעה 14:30 במרכז ענב, תל-אביב.


הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם בטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח ביוטכנולוגי מתקדם, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה הפועלת כבר כ- 70 שנה נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק, כולל יתרונות תזונתיים, איכות ותנובה גבוהות במיוחד, אספקה בכל ימות השנה, עמידות למחלות וחיי מדף ארוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר