'הזרע ג'נטיקס' משיקה לוגו חדש

הלוגו החדש הינו חלק מתהליך אסטרטגי, הנובע מהגדלת אחזקותיו של תאגיד הזרעים העולמי 'וילמורן' בחברה ומשקף את ערכי המותג-גלובלי, מוביל ומתפתח עם חיבור לאדמה

חברת 'הזרע ג'נטיקס', המטפחת, המייצרת והמשווקת זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, משיקה לוגו חדש, המחליף את הלוגו אשר ליווה את החברה במשך למעלה מ-65 שנה.

ההחלטה על שינוי הלוגו הינה חלק מתהליך שיווקי אסטרטגי שמבצעת החברה עם הגדלת אחזקותיו של התאגיד הצרפתי הבינלאומי 'וילמורן' ב'הזרע ג'נטיקס'.

הלוגו החדש משקף את התאמת הארגון לכלכלה הגלובאלית ולרוח הזמן, תוך שמירה על מוניטין החברה בעולם – מוניטין המזוהה במידה רבה עם הלוגו הקודם.
הקונספט העיצובי של הלוגו החדש נבחר בהתאם לשלושת ערכי המותג ומסריו העיקריים –
החברה היא גלובלית ופתוחה לקהילה ולשינויים המתרחשים בה (עיגול פתוח); חברה צומחת ומתפתחת (קווים זורמים) ומרכז פעילותה הינו בזרעי ירקות.

רמי דר, מנכ"ל 'הזרע ג'נטיקס', אמר כי "הרקע להחלפה נבע מהחידושים בשווקים בה פועלת החברה ומהשינוי בבעלותה, אשר הובילו לשינוי המסר אותו רוצה החברה ל"שדר" לסביבתה העסקית. הלוגו הוא הפנים והזהות של החברה, והוא המייצג את תדמית החברה בעיני עצמה ואת המסר אותו היא רוצה להעביר."

הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם לטיפוח שיווק ויצור זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח המתקדמים, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה, שמשרדה הראשי שוכן בישראל, מפתחת ומקיימת מגוון רחב של פעילויות בינלאומיות, כולל שיווק, מחקר ופיתוח וייצור, ביותר מ 50 מדינות בכל רחבי העולם.

החברה, הפועלת כבר למעלה מ- 65 שנה, נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק, כולל בריאות משופרת ויתרונות תזונתיים, איכות ותנובה גבוהות במיוחד, אספקה בכל ימות השנה, עמידות למחלות וחיי מדף ארוכים.

אתר החברה: www.hazera.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר