החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בקמפיין חדש למותג נסטי

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כמיליון וחצי ₪, כולל שילוט חוצות ופרסום ברדיו האזורי תחת המסר "בכל העולם תה קר זה Nestea"

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ(קוקה-קולה ישראל) מחזקת את תחום תה הקר לקיץ, ועולה בקמפיין פרסום חדש לנסטי בהשקעה של כ-מיליון וחצי ₪, תחת המסר "בכל העולם תה קר זה Nestea".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כולל שילוט חוצות ורדיו אזורי, ונועד לחזק את מעמדו של המותג נסטי בשוק המשקאות הקלים, תוך המשך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן.

שוק התה הקר בישראל נאמד בכ-30 מיליון ₪ בשנה, כאשר מחצית מהצריכה של התה הקר היא בשוק הקר וכמחצית מהמכר בבקבוקי 1.5 ליטר. מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי שוק התה הקר גדל מדי שנה בלמעלה מ-50%, כאשר נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל.

בחודש מאי 2005 יצאה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) במהלך שיווקי למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. במסגרת מהלך זה השיקה החברה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק (פחות מ-2 קלוריות לכוס). כמו כן חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים (על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים), והובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.

נסטי הוא משקה תה קר שמשווק בישראל על- ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), הזכיינית בישראל של חברת BPW שהיא תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ונסטלה. המשקה מיוצר וממולא ללא חומרים משמרים, ומבוסס על תמציות תה,טעם וריח טבעיות. המשקה והאריזה עוברים תהליך פיסטור מיוחד המעניק עמידות רבה ובטחון לאורך זמן.
רכיבי המשקה, כולל המים, עוברים טיפולים מיוחדים ההופכים אותם לנקיים ובטוחים.

נסטי משווק בישראל בטעמים הבאים: אפרסק, לימון ודיאט נסטי אפרסק, בבקבוקי 1.5 ליטר ו-0.5 ליטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר