החברים מתבקשים לחדר האוכל: צהרים ב"בורדו" בקיבוץ משמר השרון

סליק נשק מתקופת הבריטים התגלה בקיבוץ משמר השרון, ואם לא היה מתגלה כנראה היו ממציאים אותו כחלק מתנופה שיווקית בקיבוץ, אשר משיק מעדנייה, פותח את חדר האוכל למבקרי חוץ, ומשיק רחוב אמנים

סליק נשק מתקופת הבריטים התגלה בקיבוץ משמר השרון, ואם לא היה מתגלה כנראה היו ממציאים אותו כחלק מתנופה שיווקית בקיבוץ, אשר משיק מעדנייה, פותח את חדר האוכל למבקרי חוץ, ומשיק רחוב אמנים.

הקיבוץ בן 280 החברים, משיק את מותג האוכל העצמאי שלו "בורדו", הכולל חדר אוכל פתוח ליחידים וקבוצות במחירים מוזלים (30 ₪ לארוחה מלאה כולל שתייה).
המטבח הגדול והמשוכלל מייצר אוכל גם עבור חברות קייטרינג. כל המוצרים בהם משתמש המטבח הנם טבעיים וגדלים בקיבוץ.

בנוסף השיק משמר השרון קונדיטוריה בשם "התאומות", עם דברי מאפה בלעדיים לקיבוץ, מעשה ידיהן של שתי תאומות קיבוצניקיות-תושבות משמר השרון.

שירות נוסף של הקיבוץ לתושבי השרון: מעדנייה בה ניתן לרכוש ארוחות מוכנות על בסיס תפריט ביתי לבתים. כן נפתחה מעדנייה וחנות דגים גם בקניון "אלונית".

חנות הדגים שמוכרת דגים טריים לבתים כבר פועלת במלוא העוצמה. ענף הדגה והחקלאות ממנו מתקיים הקיבוץ מהווה אטרקציה לתיירות הפנים.

במסגרת השיפורים האחרונים מציע הקיבוץ גם מסלול ליום כיף הכולל סיור רגלי אל שמורת נחל אלכסנדר במרחק רבע שעה הליכה. המטיילים יוכלו לבקר את האמנים הפועלים בקיבוץ, ובהם סדנת תכשיטים, קרמיקה, פסלים, נפחי זכוכית.

הבילוי בבריכה המפוארת וארוחות צהריים יהיו חלק מסל השירותים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר