הכול מהגליל: רשת חנויות GALILEES

המותג ישלב את ערכי הגליל, המהווה נקודת מפגש בין תרבויות, עמים ודתות, לחממה עבור היצרנים בגליל, תוך שמירה על צביונו ואופיו המיוחד של כל יצרן

בימים אלה יוצא מארצנו לדרך מותג בינלאומי חדש – GALILEES, אשר ישווק ברחבי הארץ והעולם ומבוסס על עידוד, קידום ופיתוח תעשיות בוטיק מהגליל תוך יצירת חיבור סינרגטי בין היצרנים וצירופם לפלטפורמה שיווקית רחבה.

המותג ישלב את ערכי הגליל, המהווה נקודת מפגש בין תרבויות, עמים ודתות, לחממה עבור היצרנים בגליל, תוך שמירה על צביונו ואופיו המיוחד של כל יצרן.

במסגרת התוכנית תפתח החברה בישראל רשת חנויות במרכזי קניות בארץ
ובעולם, וכן תקים פינות מכירה אסטרטגיות כמו חנויות דיוטי פרי, בתי כל בו ונקודות מכירה נוספות בארץ ובעולם. בנוסף עולה אר אינטרנט המשלב תכנים עם חנות וירטואלית, לצד מחלקה מסחרית של החברה שתפעל למול גופים וחברות בשיתופי פעולה עסקיים.

שני הסניפים הראשונים של רשת "GALILIEES" נפתחו בנמל ת"א ובגרנד קניון בחיפה, ועד ס שנת 2009 תמנה הרשת כ– 8 סניפים ברחבי הארץ וכ– 4 סניפים בחו"ל.

המותג מיועד לקהלי יעד רחבים, ביניהם הצרכן הישראלי והבינלאומי התר אחר מוצרים טבעיים, אורגניים, או מוצרי בריאות ייחודיים, הקהל המוסדי והעסקי בארץ ובעולם, קהילות יהודיות, נוצריות ומוסלמיות בחו"ל, בעלות זיקה מסורתית לגליל, וכן לתיירים .

"גליליס" מאגד תחתיו תמהיל של מוצרים שונים מהגליל, וכולל 6 קטגוריות היוצרות פלטפורמה שיווקית סינרגטית ליצרנים מהגליל, תוך שמירה על צביונו ואופיו הייחודי של היצרן. הצרנים כוללים יצרני בוטיק משפחתיים וחברות שבבעלותן מותגים מוכרים.

קו המוצרים של המותג "GALILEES" מאופיין לשש דרכים, כאשר לכל דרך נבחרו יצרנים אותנטיים, שיציגו את סיפורם האישי:
דרך היין והשיכר – מבחר יינות ושכרים.
דרך השמן – שמן זית ומוצרי זית.
דרך הפרי והדבש – מוצרי פרי, קונפיטורות ודבש.
דרך היער והבריאות – מוצרי טיפוח ובריאות צמחיים.
דרך התבלינים – תערובת תבלינים, רטבים, וצמחי מרפא.
דרך האומנות – מגוון פריטי אומנות גליליים.

חנויות גליליס מעוצבות מחומרים טבעיים: אבן ושילובי עץ. בכניסת החנות "מצפן" המורה לכיוון הגליל. כל דרך קיבלה צבע מזהה ופינה מעוצבת בסגנון המוצרים. בכל חנות, הוקמה פינת טעימות, מוקרן סרט המחבר את העשייה הגלילית, ומוצגים "סיפורים גליליים" המספרים את סיפור היצרנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר