"הכרם" תשקיע כ- 3 מיליון ₪ במהלך שיווקי לקראת הסילווסטר למותג אבסולוט וודקה

לדברי אבנר אפשטיין, "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בצריכת וודקה אבסולוט לנפש, לפי נתונים בינלאומיים שפרסמה חברת אבסולוט השנה. הצרכן הישראלי מאוד מודע לערכי המותג, ומעריך ועוקב אחרי הקמפיינים של אבסולוט שזכו באין ספור פרסים במהלך השנים"

חברת אבסולוט יוצאת במחווה מיוחדת לסבנטיז, עם אריזה יוצאת דופן בהשראת מה שהפך לאייקון הזוהר של שנות ה- 70: כדור המראות. האריזה, "אבסולוט דיסקו", יוצרה במהדורה מיוחדת לקראת חגיגות הסילווסטר.

רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם, אומרת: "הסילווסטר הזה, אבסולוט דיסקו מביא עמו חדשנות, חגיגיות ורלוונטיות התואמים את רוח החג. כמו כן, החודש נעלה לראשונה קמפיין טלוויזיוני תחת הסלוגן In an ABSOLUT world כחלק מהשקה בינלאומית".

לדברי אבנר אפשטיין, "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בצריכת וודקה אבסולוט לנפש, לפי נתונים בינלאומיים שפרסמה חברת אבסולוט השנה. הצרכן הישראלי מאוד מודע לערכי המותג, ומעריך ועוקב אחרי הקמפיינים של אבסולוט שזכו באין ספור פרסים במהלך השנים".

לפני כחצי שנה הכריזה חברת אבסולוט העולמית על תפנית בקמפיין האגדי שלה, ששינה את עולם הפרסום. את הקמפיין המסורתי שלה ששם את הבקבוק כ"שחקן ראשי" מחליף קמפיין חדש שבמרכזו הסלוגן In an ABSOLUT world המציג סיטואציות שונות המדגימות כיצד יראה עולם מושלם – עולם "אבסולוטי".

קמפיין In an ABSOLUT world פותח ע"י חברת הפרסום הבינלאומית TBWA והוא כולל סרט טלוויזיה, מודעות פרסום ומדיה דיגיטלית. בארץ יועלה בערוץ 2, ערוץ 10 ערוץ 9 וערוץ 24.
בנוסף יהיה קמפיין מודעות פרסום רחב היקף בעיתונות, ואירועי קד"מ שיכללו מסיבת טרום סילווסטר גדולה ופעילויות ממוקדות יותר לשוק הקר( ברים-מסעדות).

לראשונה מציגה החברה סרט טלוויזיה שיעלה בו זמנית ברחבי העולם. במרכז הסרט מוצגת נהירה המונית, ועליה לגגות העיר של צעירים רבים הנמצאים במקומות שונים ברחבי העיר. מדובר במסיבה האולטימטיבית, בה הירח הופך לכדור מראות ענק, וכל העולם רוקד לאורו. מסיבה כזו יכולה להתרחש בעולם מושלם תחת הקונספט – In an ABSOLUT world.

מסקר חדש שנערך לאחרונה על ידי TGI עבור חברת לעומק לתודעה, המתמחה בשיווק לצעירים. עולה כי מתוך כלל שותי הוודקה בישראל – 51% מעדיפים וודקה אבסולוט, ואחריה בהפרש ניכר וודקה סמירנוף עם 19.5%.
63.3% מבין "הבליינים" מעדיפים וודקה אבסולוט, ובקרב חיילים, הנחשבים ל"נכנסים חדשים" – 66.5% מעדיפים וודקה אבסולוט.
בקרב הסטודנטים – 55.8%.
סה"כ מבין אוכלוסיית הצעירים (18-35) – 26.1% מעדיפים וודקה על פני משקה אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר