הלמנ'ס משדרגת סלטים ומנות ראשונות עם רטבים חדשים

בארוחת גורמה שהכין שף חנוך בר שלום, הוא הדגים כיצד ניתן לשדרג סלטים ומנות ראשונות באמצעות רטבי הסלט החדשים של הלמנ'ס

בארוחת גורמה שהכין שף חנוך בר שלום, הוא הדגים כיצד ניתן לשדרג סלטים ומנות ראשונות באמצעות רטבי הסלט החדשים של הלמנ'ס.
הארוחה, לרגלת חנוכת סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס, התקיימה בבית אנדרומדה ביפו.

מסתבר כי סלט הינו המנה הפופולרית ביותר בשוק הישראלי, ומדי שנה נאכלות בארץ 2.1 מיליארד מנות סלט.
ממחקרים שערכה יוניליוור עולה כי 92% מהישראלים אוכלים סלט ירקות כ- 5 פעמים בשבוע בממוצע. 88% מוסיפים רוטב לסלט הירקות שלהם. הרוטב הפופולרי ביותר הוא שילוב של שמן זית, מלח, פלפל ולימון. 63% צורכים רוטב שהוכן בבית, אשר נתפס כאיכותי אולם לא מגוון. רק כ- 8% משתמשים אך ורק ברוטב מוכן, ולשוק זה מכוונת יוניליוור עם רוטבי הלמנ'ס החדשים.

בין המנות שהוגשו, כולן בשילוב רטבי הלמנ'ס: רוסטביף עם שומר ברוטב לימון וזעתר, סלט רוקט וענבים בויניגרט בלסמי עם שמן זית, עגבניות תמר צלויות בויניגרט איטלקי, ממרח ארטישוק בויניגרט איטלקי, לבבות חסה ואנדיב עם גבינת פרובולונה וצנוברים בויניגרט בלסמי, סלט כרובית זיתים ופלפל חריף ברוטב לימון בזעתר, סלט חזה עוף פורטבלו בויניגרט בלסמי, ירקות בבלילה של פפריקה מעושנת עם מטבל חרדל ודבש.

בארוחה השתתפו ענת גבריאל – סמנכ"ל חטיבת המותגים הבינלאומיים ביוניליוור, שלי זורע – מנהלת תחום רטבים וממרחים ביוניליוור ישראל, וליהי רמון מצוות קולינריה, יוניליוור ישראל.

ענת גבריאל אומרת כי סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס יוצאת לשוק לאחר תהליך פיתוחענת גבריאל, יוניליוור שארך כשנתיים, וכלל פיתוח קו ייצור מיוחד במפעל החברה, המאפשר יצירת רטבים דו שכבתיים המדגישים את ייחודו ואיכותו של המוצר.

הסדרה כוללת שישה מוצרים בטעם ביתי, אשר זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה – שלושה ויניגרטים עם שמן זית כתית מעולה: ויניגרט לימון זעתר, ויניגרט בלסמי וויניגרט איטלקי; ושלושה רטבים קלאסים: רוטב חרדל ודבש, רוטב אלף האיים ורוטב אלף האיים לייט.
המוצרים מוכנים לשימוש מיידי, ומוצעים בבקבוקים שקופים בצורת טיפה, דרכם ניתן לראות את הרוטב ומרכיביו. העיצוב המיוחד של הבקבוקים מאפשר הצגתו על שולחן האוכל באופן אסתטי.

סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס מוצעת בבקבוקים בנפח 290 מ"ל במחיר מומלץ של 11.99 – 13.99 ₪.
למוצרים כשרות בד"צ (פרט לויניגרט בלסמי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר