המועצה הלאומית להתנדבות בישראל מקימה פורום באינטרנט לעידוד תרומות לנזקקים לקראת פסח

המועצה הלאומית להתנדבות בישראל מקימה פורום באינטרנט לעידוד תרומות לנזקקים לקראת חג הפסח. הפורום יחבר בין תורמי מזון, כרטיסים למופעים, ארוחות חמות, סיוע במוסדות ואירוח אנשים בודדים לשולחן החג. את ההתרמה המיוחדת לפסח תוביל בהתנדבות עפרה פנחס

המועצה הלאומית להתנדבות בישראל מקימה פורום באינטרנט לעידוד תרומות לנזקקים לקראת חג הפסח. הפורום יחבר בין תורמי מזון, כרטיסים למופעים, ארוחות חמות, סיוע במוסדות ואירוח אנשים בודדים לשולחן החג. את ההתרמה המיוחדת לפסח תוביל בהתנדבות עפרה פנחס.

לדברי יורם סגי זקס, יו"ר המועצה הלאומית להתנדבות בישראל: "אבותינו ציוו לנו בפתיחת ליל הסדר לפתוח את הבית ולהזמין את כל עניי ישראל לשולחן החג ולהעניק ארוחה חמה ואווירת חג לאלו שידם אינה משגת ולתת להם את תחושת החופש והחירות ממצוקתם כשם שזכה עם ישראל בצאתו ממצרים. חג הפסח הוא הזדמנות להראות שוב את הטוב והחיובי בחברה הישראלית".

המועצה הלאומית להתנדבות בישראל קוראת לציבור להתגייס באמצעות אתר האינטרנט המיוחד למבצע הפסח ולסייע בדברים הבאים: איסוף מזון כשר לפסח למען משפחות במצוקה ברחבי הארץ, תרומת מזון מבושל לארוחת ליל הסדר למען מוסדות לאוכלוסיה במצוקה ברחבי הארץ, הענקת ארוחה חמה בביתכם לליל הסדר למען משפחות נזקקות, ילדים, קשישים וטף במצוקה.
מתנדבים בכל רחבי הארץ להעברת סדנאות ופעילויות במוסדות ברחבי הארץ, תרומת כרטיסים להופעות, הצגות, פארקים, אתרי בילוי ועוד, למען אוכלוסיה במוסדות; וכל תרומה שיכולה לשמח את האוכלוסייה הנמצאת במצוקה תתקבל בברכה.

סגי זקס מוסיף: "בחג החירות לא כולם זוכים ליהנות מחופש וחירות. ישנם לא מעט אנשים הנמצאים במוסדות לאוכלוסיה בסיכון ולעיתים זהו ביתם היחיד במשך כל ימות השנה. על מנת לאפשר לכל אלו השוהים במוסדות ברחבי הארץ אווירה של חופש וחג נתגייס למענם ונעביר להם פעילויות, סדנאות ופעילויות. כמו כן, אל לנו לשכוח את האזרחים הותיקים שעברו את השואה ובעבורם החלה המועצה להפעיל בימים אלה את פרויקט בזכותם, בשיתוף ועדת התביעות וארגונים נוספים, במסגרתו יסייעו להם מתנדבים למצות את זכויותיהם החוקיות".

לפרטים והצטרפות למבצע מתנדבים לפסח:
www.ivolunteer.org.il/Index.asp?CategoryID=578


המועצה הלאומית להתנדבות בישראל הינה אירגון הגג של המתנדבים בישראל, ומטרתה להגביר הערבות ההדדית, הזכויות החברתיות, ההתנדבות והערכים בחברה הישראלית; כמו גם התרומה לחלשים בחברה ולהראות את פניה היפים של החברה הישראלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר