המוצר היומי של שחר: אורז אקספרס של ויליגר

במקביל לעובדה שהאורז הפך להיות יקר במיוחד, התמלאו המדפים במוצרי אורז מוכן לאכילה. כל שנדרש הוא לחמם ולאכול

במקביל לעובדה שהאורז הפך להיות יקר במיוחד, התמלאו המדפים במוצרי אורז מוכן לאכילה. כל שנדרש הוא לחמם ולאכול.

תחת המותג ויליגר של Neto הגיעו למדפים ארבעה מוצרים, כולם פועלים על אותו עקרון – 45 שניות במיקרוגל, והאורז מוכן. האריזה אומרת כי אפשר כמובן לחמם במחבת, ואפילו בתנאי שדה, אבל אני חיממתי אותו במיקרו, אותו אביזר חיוני כל כך למי שאין רצון לעמוד במטבח.

פעמיים נכנסו למיקרו גל שלי מוצרים מהסדרה. הראשון היה אורז מג'דרה, והשני אורז פרסי. למרבה הפתעתי, שניהם הכילו אותה כמות של עדשים, וכן אותו היחס בין העדשים לאורז. כלומר, הרבה אורז ומעט עדשים. כשמדובר באורז פרסי אפשר לקבל זאת בהבנה; כשמדובר במג'דרה, זה לא מובן כלל.

בכל הנוגע לתיבול, המג'דרה היתה מעט-מעט מתקתקה, ובסך הכל טעימה. כך גם האורז הפרסי, הכולל עדשים, צימוקים, חומוס ושקדים בין רכיביו, ונותן מנה חביבה.

הקלוריות סבירות, כ-200 קלוריות ל-100 גרם, כלומר 500 קלוריות לכל השקית. לשמחתי, ברשימת הרכיבים אין חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמאט.

בסיכום, האורז אקספרס הוא מנה משביעה (למרות שהאורז אינו מלא), עם כמות סבירה של קלוריות, ודי טעימה. הוא אמנם אינו מהווה תחליף ראוי לאורז ביתי שהוכן עם מעט השקעה, אבל לשעות חירום זהו פתרון ראוי. רק עשו משהו עם העדשים.

11-12 ₪ ל- 250 גרם. כשרות רובין מהדרין. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר