המוצר היומי של שחר: מי עדן במהדורת חזרה לביה"ס

כשני מיליון ₪ אומרת חברת מי עדן כי היא השקיעה במוצר החדש, מן הסתם בצד השיווקי: היא יצרה תוויות חדשות לבקבוקי חצי הליטר, וארזה כל שישיה בקבוקים במארז אחד.

התוויות החדשות שונות זו מזו, אך כולן שומרות על קו אחיד. הן מציגות ציורים שונים, שיתאימו לקהל היעד – הילדים החוזרים לבית הספר. על כל תווית יש מקום לרשום את שמו של הילד, דבר שאפשר לעשות בקלות יחסית, וכך יידע כל ילד את בקבוקו.

החסרון המשמעותי היחיד שמצאתי במוצר הוא במכסה הפלסטיק המגן על הפייה. כאשר פתחתי את המכסה בפעם הראשונה, הפקק כולו הסתובב במקומות והחל להפתח. אם זה קרה למבוגר, כיצד יפתח אותו הילד מבלי להסתכן בלשפוך על עצמו את המים?

בסך הכל מדובר בפתרון חביב למראה, שבא להרגיל את הדור הצעיר לצרוך מים מינרליים. אלא שלאור הצורך להפחית בזיהום הסביבתי, המים המינרליים, איכותיים ככל שיהיו, הופכים אט אט למוצר שלא נעים לצרוך אותו.

 

המחיר אינו שונה מזה של  מארזי חצי ליטר רגילים. להשיג ברשתות השיווק.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה