המוצר היומי של שחר: סדרת MOVE של שקדיה

הבריאות והספורט הם נותני ההשראה לסדרת MOVE של שקדיה. הסדרה כוללת שלוש שקיות, כל אחת עם הרכב מעט שונה של אגוזים ופירות יבשים

הבריאות והספורט הם נותני ההשראה לסדרת MOVE של שקדיה. הסדרה כוללת שלוש שקיות, כל אחת עם הרכב מעט שונה של אגוזים ופירות יבשים, וכל אחת עוצבה בהשראת ענף ספורט אחר.

כך, ENERGY MIX מלווה בתמונה של שחיין וכוללת קשיו, שקדים, משמשים, צימוקים ותותי שדה; HEALTH MIX מלווה בתמונה של אצנית, וכוללת קשיו, שקדים, משמשים, צימוקים וחמוציות; ואילו POWER MIX מלווה בתמונה של רוכב אופניים וכוללת קשיו, שקדים, משמשים, צימוקים ואגוזי פקאן.

בכל שקית 150 גרם, וכל אחת שונה זו מזו גם בערכים התזונתיים שלה. האנרג'י מיקס מכיל 331 קלוריות ל-100 גרם ו-15 גרם שומן, לעומת 378 קלוריות ו-15 גרם שומן של מיקס הבריאות, ו-449 קלוריות ו-30 גרם שומן ל-100 גרם של הפאואר. לא מעט, אז כדאי לשים לב.

בשלושתם אין תוספת מלח, לדוגמא, אך יש חומר משמר. במיקס הבריאות, כמה אירוני, הוסיפו שמן חמניות וסוכר. בפאואר, יש לציין, כמעט ולא היו אגוזי פקאן, למרות שרשימת הרכיבים מעידה כי אמורים להיות לא מעט מהם.

אם שמים בצד את רשימת הרכיבים – תוך תקווה כי בעתיד יהיו יותר פקאנים במארז הפאואר – מדובר במוצר מוצלח מאוד, וחובבי הפירות היבשים ייהנו ממנו.

13 ₪ ל-150 גרם. כשר בהשגחת הרבנות מ.א. מטה אשר. להשיג ברשתות מגה ושופרסל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר