המוצר היומי של שחר: צ'יריוס יוגורט וניל

השקה נוספת בתחום דגני הבוקר, והפעם של המותג צ'יריוס של נסטלה. אותה הצורה המוכרת של דגני צ'יריוס, אלא שהפעם הם מצופים יוגורט בטעם וניל

השקה נוספת בתחום דגני הבוקר, והפעם של המותג צ'יריוס של נסטלה. מדובר בדגני בוקר באותה הצורה המוכרת של שאר דגני צ'יריוס – קטנים, עגולים עם חור באמצע – אלא שהפעם הם מצופים יוגורט בטעם וניל.

בכל הקשור לטעם, ראשית כל הם מתוקים מאוד. טעם הסוכר (שני ברשימת הרכיבים) נשאר בפה זמן רב לאחר שהמנה הסתיימה. שנית, טעם היוגורט בהם עדין מאוד, ונעדר כל חמיצות המאפיינת את הדבר עצמו.

בכל הקשור לבריאות, יש לי כמה וכמה השגות. ראשית, חרף העובדה כי על האריזה כתוב "דגנים משיבול שועל מלאה", הרי שרשימת הרכיבים חושפת כי במוצר יש בנוסף קמח חיטה רגיל וכן גריסי תירס. בהתאם גם כמות הסיבים התזונתיים, שעומדת על 5.6 גרם ל-100 גרם, או 1.7 גרם למנה מומלצת של 30 גרם. מעט מאוד.

האריזה מבליטה כי יש במוצר 333 מ"ג סידן ו-15 מ"ג ברזל על כל 100 גרם מוצר, או 100 מ"ג סידן ו-4.5 מ"ג ברזל על כל 30 גרם. אלו מהווים בהתאמה 35 ו-85 אחוז מהקצובה היומית המומלצת, אם אוכלים 100 גרם מוצר; או 10 ו-25 אחוז אם אוכלים 30 גרם. כך קורה גם עם 13 הוויטמינים והמינרליים שהמוצר מכיל – האריזה מציינת כמה מהקצובה היומת המומלצת הם מספקים, במידה ואוכלים מהמוצר כמובן.

אז מה הבעיה? האריזה אינה מסבירה האם מדובר בהמלצה התזונתית היומית לילדים, לנשים או לגברים, שלוש קבוצות עם צרכים תזונתיים שונים זה מזה.

שורה תחתונה, מדובר בדגני בוקר טעימים. אלא שהניסיון לעטוף אותם בעטיפה בריאותית אינו מצליח, ומשאיר בפה טעם מר מאוד.

20.12 ₪ ל-345 גרם. כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר