המתקפה הלבנה של תנובה לחג שבועות 2009

תשלובת החלב של תנובה נערכת לחג השבועות בפעילות רחבת היקף, ויוצאת בין היתר ב"מבצע על חשבון הבית" במסגרתו תחלק כסף לצרכנים וובשיאו תוגרל דירה ללא משכנתא בין המשתתפים. זאת לצד מוצרים חדשים, מארזים מיוחדים לחג, וחוברת מתכונים חגיגית שתצורף לעיתונים

כמדי שנה, תשלובת החלב של תנובה נערכת לחג השבועות בפעילות רחבת היקף, ויוצאת בין היתר ב"מבצע על חשבון הבית" במסגרתו תחלק כסף לצרכנים וובשיאו תוגרל דירה ללא משכנתא בין המשתתפים.  זאת לצד מוצרים חדשים, מארזים מיוחדים לחג, וחוברת מתכונים חגיגית שתצורף לעיתונים.
 
"מבצע על חשבון הבית":
המבצע המוביל את החג השנה הוא "מבצע על חשבון הבית". מדובר במבצע רחב היקף במהלכו מחלקת תנובה למעלה ממיליון ₪. במסגרת המבצע תינתן לצרכן האפשרות להרוויח אלפי שקלים ברכישת מגוון מוצרי החלב האהובים של תנובה, אותם הוא צורך באופן שוטף.
במסגרת המבצע, קונים ממגוון מוצרי תנובה, נרשמים להגרלה ונציגים מטעם החברה יגיעו לבתיהם של הצרכנים שעלו בגורל, ויעניקו 1,000 ₪ עבור כל מוצר חלב של תנובה שימצא במקרר או בבית. בנוסף, בהגרלה הגדולה והמסכמת של המבצע, תגריל תנובה בין המשתתפים פרס חלום ענק – דירה של י.ח. דימרי בשווי מאות אלפי שקלים. תוקף המבצע עד 29/6.

מוצרי חג מיוחדים:
השנה מוצעות ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, גבינת שמנת מסדרת נפוליאון בטעם פלפל טוסקנה, מלית גבינה לבלינצ'ס % 4.5 שומן, ולאור הביקוש מחזירה תנובה למדפים לזמן מוגבל את הגבינה לאפיה מסדרת השף הלבן.
בנוסף, תנובה ממשיכה את חגיגת הגבינות המיוחדות במקררי החלב "שוק גבינות" – מבחר פלחי גבינות גורמה לאירוח במשקל אחיד ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של עד 12.99 ₪ לפלח גבינה.

סדרת מוצרי צאן חדשה תחת מותג "פיראוס": פיראוס גבינת עיזים למריחה וגבינה צפתית מחלב עיזים ב-5% שומ.
מחיר מומלץ לצרכן לפיראוס גבינת עזים למריחה: 16.95 ₪.
מחיר מומלץ לצרכן לפיראוס צפתית עזים 5%: 15.49 ₪.
מארז "גבינות תנובה" עם תבלינים למטבל וקופסא מתנובה: מארז מתנה הכולל בתוכו 3 גבינות תנובה 5% ותבלינים להכנת מטבלים לאירוח . המארז כולל קופסא מתנה לשימוש חוזר.
ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים: הערכה הוותיקה במתכון חדש ומשופר. ערכה המיועדת להכנת עוגת גבינה קרה עם פירורים או אפויה לפי בחירת הצרכן שהצלחתה מובטחת. מכילה תערובת גבינה פירורי ביסקוויטים וגלויות מתכונים.
מחיר מומלץ לצרכן: 24.99 ₪.
משקאות חלב חדשים תחת המותג SHOCK:
 – מילקשייק SHOCK – משקה מילקשייק סמיך עם שוקולד אמיתי בטעם ומרקם עשירים במיוחד. המוצר נמכר בבקבוק ייחודי עם צוואר אקורדיון כך שניתן למתוח את צוואר הבקבוק. מחיר מומלץ לצרכן: 4.89 ₪.
– SHOCK אייס קפה דיאט, 0% שומן וללא תוספת סוכר – משקה חלב המכיל קפה אמיתי, ומשלב את הטעם המופלא של קפה עם ערכים קלוריים נמוכים במיוחד ו- 0% שומן. מכיל 122 קלוריות. מחיר מומלץ לצרכן: 5.33 ₪.

מבצעי תשלובת החלב של תנובה:
• קונים ממגוון גבינות פיראוס ומקבלים את השני בחצי מחיר. תקופת המבצע עד 28/5 .
• קונים מארז 3 גבינות תנובה 5% ומקבלים במתנה: קופסה איכותית ותבלינים להכנת מטבלים לאירוח. תקופת המבצע עד 28/5 .
• מאגדת הנחה זוג גבינות לבנות 500 גרם ב-25% הנחה ומאגדת זוג קוטג' 3% ב-10% הנחה. תקופת המבצע עד 28/5 .

חוברת מתכונים שבועות:
גם השנה מפיצה תשלובת החלב של תנובה חוברת מתכונים מיוחדים בשת"פ עם מגזין "על השולחן". חוברת המתכונים המשפחתית תצורף לעיתונים היומיים ותכלול מתכונים משפחתיים שעברו מדור לדור ומעניקים את האווירה המשפחתית  לחג הביכורים. השנה הושם דגש על כך שהמבחר יכלול מתכונים קלי הכנה והמותאמים לכל כיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר