הנוסטלגיה חוגגת ומיס לוסי חוזרת

לרגל יום העצמאות וחגיגות ה-60 שנה למדינה, חברת "עוף טוב" מחזירה את הנקניקייה שהוצגה לראשונה בשנות ה-80 כאמריקה בישראל והיתה להצלחה גדולה: נקניקיית "מיס לוסי".

שירלי שוורץ מנהלת השיווק של "עוף טוב", מספרת ש"מיס לוסי" זכתה להצלחה כה גדולה עד שבאותה התקופה היה קשה למפעל לעמוד בביקוש העצום, עם מכירות של כ-100 טון בחודש לעומת 15 טון לחודש רגיל.

"מיס לוסי" היתה הנקניקייה הממותגת הראשונה בישראל, ונחשבת לאחד המהלכים הבולטים והמוצלחים באותה תקופה.
ההשראה למהלך נבעה מדמות "מיס לוסי" – הכוכבת הפופולרית של סדרת הטלויזייה דאלאס ששודרה באותה התקופה.
הסדרה כללה מגוון רחב של מוצרים: נקניקיות רגילות, נקניקיות חריפות, נקניקיות קוקטייל, קנקרס עוף וקנקרס עגל.
את "מיס לוסי" הגה דוד טמיר, מבעלי משרד הפרסום טמיר כהן.

"מיס לוסי 2008" חוזרת עדכנית, מחודשת ומשודרגת, הן מבחינת העיצוב והאריזה והן מבחינת הנקניקייה עצמה, ותופיע בכל מארזי הנקניקיות של עוף טוב.
לקראת יום העצמאות וחגיגות ה-60 שנה לישראל, "עוף טוב" יוצאת בנוסף במהדורה חגיגית מיוחדת ומוגבלת של "לוסי למדורה"- נקניקיות קנקרס עוף.

לקראת החג חברת "עוף טוב" יוצאת במבצעים למארזי הנקניקיות של "מיס לוסי" ברשתות הפרטיות ובשוק הפרטי:
מארז של שתיים כפול 400 גרם – 17.95 ש"ח.
מארז של ארבע כפול 400 גרם – 28.95 ש"ח.








היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה