הנקניקים של הס מגיעים עד הבית

משפחת הס החלה בייצור נקניקים כשרים בגרמניה בשנת 1795.דורון הס – דור שביעי, שומר על סודות הכנת הבשרים והנקניקים ואף משביח אותם. עד עתה נמכרו הנקניקים רק במסעדת הס בירושלים. עכשיו אפשר גם לקבל אותם במשלוח ישיר הביתה או לעבור סדנה חווייתית ליצור נקניקים במסעדות הס

משפחת הס החלה בייצור נקניקים כשרים בגרמניה בשנת 1795. דורון הס – דור שביעי, שומר על סודות הכנת הבשרים והנקניקים ואף משביח אותם. עד עתה נמכרו הנקניקים רק במסעדת הס בירושלים. עכשיו אפשר גם לקבל אותם במשלוח ישיר הביתה או לעבור סדנה חווייתית ליצור נקניקים במסעדות הס.

מרסל הס גדל בשווייץ, ושם ייצר את הנקניקים. בית המשפחה הגדול הפך למרתף יין ולמסעדה שמשכה אליה סועדים מדתות ולאומים מרסל, יהודי דתי המחויב לכשרות, ידע לחקות טעמים של נקניקים לא כשרים, ומאוחר יותר הביא לעולם המצאה חדשה: בייקון ושינקן גלאט כושר.
בשנת 1998 הגיע מרסל לישראל, ופתח ברעננה חנות נקניקים. כעבור מספר שנים החליט לעבור לירושלים, ולצד החנות פתח מסעדה המתבססת על מעדני הבשר.

מרסל הביא לישראל שלוש מדליות זהב, שתי מדליות כסף ומדליית ארד מאליפות העולם לייצור נקניק שנערכה באוסטריה בשנת 2002. השופטים שהעניקו לו את המדליות כלל לא ידעו שמדובר בנקניק כשר.
בנו דורון ממשיך את המסורת ומנהל את ייצור הנקניקים והמסעדה, לאחר שהוכיח עצמו בפיתוח נקניקים משלו (בתוספת חריף).

לדברי בני המשפחה, הנקניק והנקניקיות של הס עשויים בשר איכותי בלבד – ללא שאריות, ללא תוספות סינטטיות, ללא חומרים משמרים ובלי גלוטן. בנוסף, לעומת אחוז השומן המקובל בתעשיית הנקניקים – 20%- 50%, הנקניקים של הס מכילים 10% שומן.

אם עד היום היה צורך להגיע למסעדות המשפחה כדי ליהנות מהמטעמים, הרי כעת הנקניקים מגיעים כמעט לכל מקום.
משפחת הס החלה בשרות משלוחים – ניתן להזמין את כל סוגי הנקניקים והם יגיעו עד הבית. מחיר המשלוח אינו נמוך: 150 ₪.

שירות נוסף הינו סדנה לייצור נקניקים – למי שמעוניין ללמוד את אומנות ייצור הנקניקים, מציע עכשיו דורון סדנה. משך הסדנה כארבע שעות במהלכה לומדים בדיוק איך נוצרות נקניקיות, ובסיום נהנים מארוחת נקניקים.

אתר הס למידע והזמנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר