העוף מתרחב לדגים: עוף טוב בקמפיין השקה למותג דג טוב

חושפת את סדרת מנות הדגים החדשות שמציע המותג בקמפיין בהיקף מדווח של 1.5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן תחת המסר: דג טוב – מנות שמתאימות לכל אחד בכל עת

קבוצת עוף טוב מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג. צילום מתוך סרטון הקמפיין
קבוצת עוף טוב מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג. צילום מתוך סרטון הקמפיין

חברת עוף טוב עולה בקמפיין השקה למותג "דג טוב", שכולל תשדירי חסויות בטלוויזיה, סרטוני וידיאו בדיגיטל ותשדירי רדיו, והמסר המרכזי שלו הוא כי מוצרי דג טוב טובים לכל אחד בכל עת. סדרת הסרטונים מציגה צילומים מעוררי תיאבון של המנות אותן ניתן להכין ממוצרי דג טוב, וכיצד כל אחד יכול ליהנות ממנה איכותית המתאימה לטעמו ולהעדפותיו. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, והיקפו המדווח 1.5 מיליון ₪.

צילום סטודיו עוף טוב
צילום סטודיו עוף טוב

קרדיטים: מנכ"ל משותף ראובני פרידן – זיו קורן, סמנכ"ל לקוחות – שירי הייסר בן גור, סמנכ"ל קריאייטיב – איתי גרונר, סמנכ"ל ארט – רועי גוטמן, מנהלת אסטרטגיה – הילה רום, מנהלת קריאייטיב – מיטל שקדי קריא, סופרווייזרית – מעין רום, דיגיטל – יערה גילת, עידית מסס, כפיר טיטלבאום, לנה פלדמן, נעם שוורצבורד, ניהול רשתות חברתיות – תמר מרקוביץ', ניצן כהן, חברת הפקה – ראבל סרטים.

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה