הפיל הבריאותי: קיץ של בריאות במסעדת הפיל הוותיקה

מסעדת הפיל היא מסעדת בשרים עממית ותיקה. אשר הוקמה בשנות ה- 60 העליזות על ידי משה אגסי. ציבור הסועדים המגיע למסעדה שומר לה אמונים מאז הקמתה, ומגיע אליה בשל הפשטות שלה והאוכל הטעים, המבוסס על מגוון מאכלי הבשר לסוגיו ומבחר עשיר של סלטים

במהלך חודשי הקיץ (יולי – אוגוסט), יוצאת מסעדת הפיל הוותיקה (ליד נאות אפקה בת"א, צומת משה סנה) במבצע "חודש בריאות בפיל".
במסגרת המבצע יוצעו מנות דלות קלוריות ועסיסיות, פרי התמחותה של המסעדה.

במסגרת חודש הבריאות בפיל מציעה המסעדה ארוחה הכוללת סטייק חזה עוף במרינדה – דל שומן ועסיס, סלט ובקבוק מים מינרלים ב- 40 ₪.

מסעדת הפיל היא מסעדת בשרים עממית ותיקה. אשר הוקמה בשנות ה- 60 העליזות על ידי משה אגסי. ציבור הסועדים המגיע למסעדה שומר לה אמונים מאז הקמתה, ומגיע אליה בשל הפשטות שלה והאוכל הטעים, המבוסס על מגוון מאכלי הבשר לסוגיו ומבחר עשיר של סלטים.

את הפיל הקים משה אגסי במו ידיו. ללא כל עזרה, לאחר שנים רבות של ניסיון בבניית העיר תל אביב. כמו, אגסי היה ממציא בחסד ואיש רב פעלים. חלק מהמצאותיו מקשטות עד היום את המקום, וכך גם סירתו "גליה" אותה בנה ואיתה העלה מעפילים ארצה.

אחת מהמצאותיו המוזרות והפוריות ביותר הייתה הפיל. את הרעיון של הפיל שאב מהתקופה בה היה בין מקימיו של גן החיות בתל אביב. כמו כל מפעליו, גם את הפיל בנה במו ידיו כשהרעיון המנחה היה בניית פיל בגודל מל,א שבבטנו ימוקם גריל פחמים בו ניתן יהיה להכין את הסטייקים, ומחדק הפיל ייצא העשן, משיניו ינצנצו מנורות ניאון, ועיניו יאירו מהרחוב.

מרעיון זה קמה המסעדה, שעד היום הצומת הקרובה קרויה על שמה, והפיל עדיין עומד איתן בחצרה – היום כמתקן שעשועים לילדי הסועדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר