הפיסטוקים מקליפורניה מגיעים לישראל: WONDERFUL PISTACHIOS

WONDERFUL PISTACHIOS יושקו בישראל באריזות שחורות ומהודרות בגודל של 250 גרם, ובשלוש גרסאות; קלוי ומלוח, מלח ופלפל, וקלוי נטול מלח. ישווקו בלעדית ברשת הריבוע הכחול

Paramount farms, יצרנית הפיסטוקים הגדולה בעולם, מציגה בישראל את המותגWONDERFUL PISTACHIOS  מקליפורניה.
הפיסטוקים מקליפורניה נפתחים בקלות באופן טבעי, נחשבים לגדולים במיוחד.  הם קלויים בשיטה סיבובית ייחודית, ומומלחים על מנת להעניק להם טעם ערב לחך ופריכות מהנה.

הפיסטוקים ישווקו בלעדית ברשת הריבוע הכחול, לה יש 170 חנויות ברחבי הארץ.
כדי לקדם את העברת המסר של יתרונות הבריאות של פיסטוקי קליפורניה, Paramount Farms מספקת מידע על יתרונות הבריאות והתזונה של המותג WONDERFUL PISTACHIOS הכולל עדכוני מחקר ועזרי חינוך, הן עבור הצרכנים והן עבור מומחי בריאות מקצועיים באתר www.PistachioHealth.com
הפיסטוקים הם חטיף המועדף על  נשיא ארה"ב ברק אובמה, והפכו לחטיף האגוזים מספר אחד במכירות בארה"ב, תוך שנה אחת מהשקת המותג.
באירופה אפשר להשיג WONDERFUL PISTACHIOS ביותר מ- 5,000 חנויות.

ישראל נמנית עם המדינות בעלות הצריכה הגבוהה ביותר של פיסטוקים לנפש בעולם, עם שוק הנאמד ב- 4,000 טון בקירוב. אחוז קטן מאד של נפח זה מגיע מקליפורניה. דבר זה הופך את ישראל לשוק אטרקטיבי עבור המותג WONDERFUL PISTACHIOS.

WONDERFUL PISTACHIOS, ארוזים בשקיות שחורות מהודרות ונוחות לשימוש. הפיסטוקים בעלי איכות גבוהה במיוחד והם נמכרים במחלקת הפירות והירקות הטריים של חנויות הקו-אופ בכל רחבי הארץ, באריזות בגודל של 250 גרם, בשלוש גרסאות – קלוי ומלוח, מלח ופלפל וקלוי נטול מלח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר