הפתרון של אסם להכנת עוף בתנור

הפתרון של אסם מצמצם ומפשט את מלאכת הכנת העוף הביתי: כל שנותר הוא להכניס את חלקי העוף לשקית הצלייה, לפזר את תערובת התיבול על חלקי העוף, לסגור את השקית עם הסוגר המצורף ולהכניס לתנור

אסם מציגה פתרון להכנת עוף בתנור, הנותן מענה לארוחת העוף הישראלי הפופולארית באמצעות אריזה המחולקת לשני חלקים. בחלק אחד ישנה כמות מדודה של תערובת תיבול מיוחדת לעוף (המתאימה לעד 1 ק"ג = כ- 8 שוקיים) ובחלק השני שקית לצלייה בתנור. צילום: סטודיו אסם

הפתרון של אסם מצמצם ומפשט את מלאכת הכנת העוף הביתי: כל שנותר הוא להכניס את חלקי העוף לשקית הצלייה, לפזר את תערובת התיבול על חלקי העוף, לסגור את השקית עם הסוגר המצורף ולהכניס לתנור.

תערובות התיבול עשויות מרכיבים טבעיים בלבד (ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, צבעי מאכל וחומר משמר), ללא צורך להוסיף לעוף שמן או כל דבר אחר. ניתן להשיג את הפתרון בשלושה טעמים שונים: תערובת תיבול על בסיס פפריקה, תערובת תיבול על בסיס שום ותערובת תיבול על בסיס צ'ילי.

"בסקרים שערכנו נמצא כי 81% מהנשים בישראל מכינות עוף לפחות פעם בשבוע, וכי יותר ממחציתן נוהגות להכין את העוף בתנור. לכן, חיפשנו עבורן פתרון שיקל עליהן את העבודה במטבח" אומרת בילי ינקו, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינרית באסם. "עוד עלה בסקרים כי רב הנשים מכינות את העוף רק בסופי שבוע, מאחר ואז יש להן יותר פנאי להשקיע בארוחה המשפחתית. המטרה שלנו היא להפוך את הכנת העוף לפשוטה ומהירה – כך שארוחה זו תהיה נגישה לכל משפחה גם באמצע השבוע" מוסיפה ינקו. 

הפתרון להכנת עוף עסיסי בתנור של אסם מוצעת בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ. מחיר: בין 5.5 – 7.5 ₪. כשרות: הרב חרל"פ ורבנות שדרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר