הצלחה ברשת לקמפיין הבפלות מבית היוצר של באומן בר ריבנאי

הצלחה ברשת לקמפיין ה"בפלות" מבית היוצר של 'באומן בר ריבנאי'.
הקמפיין למוצר הוופלים הוותיק של 'עלית' מזמין את הגולשים לדיון על שם המוצר – "בפלים" או "ופלות".
עד 24.11 בצהרים נרשמו באתר מעל 26,300 כניסות, מתוכן 22,930 "יוניקים", מעל 160,000 הצבעות, ו-16,700 חברים בקבוצת הפייסבוק.

הקמפיין בולט בטלוויזיה ובאינטרנט, וב- 3.12 יוכרז הזוכה על גבי אריזות הופלים החדשות.

את הקמפיין מובילות דמויות האנימציה נמרוד, דנה, קאשי וויצמן – העליתים אשר נבחרו להוביל לפני כשנה את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס.

דרך אגב, ואין צורך להיות במתח. שם מוצר הוופלים של עלית-שטראוס יוסב, כמובן, ל'בפלות' – כשמו של אתר "התחרות" – ממש כמו קוסם שאומר 'בחר קלף' ומגביה ומבליט את הקלף בו רוצה שיבחרו. אז כמו הגששים נגיד: 'תביא בפלה'.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה