הצלחה ברשת לקמפיין ה"בפלות" מבית היוצר של 'באומן בר ריבנאי'.
הקמפיין למוצר הוופלים הוותיק של 'עלית' מזמין את הגולשים לדיון על שם המוצר – "בפלים" או "ופלות".
עד 24.11 בצהרים נרשמו באתר מעל 26,300 כניסות, מתוכן 22,930 "יוניקים", מעל 160,000 הצבעות, ו-16,700 חברים בקבוצת הפייסבוק.
הקמפיין בולט בטלוויזיה ובאינטרנט, וב- 3.12 יוכרז הזוכה על גבי אריזות הופלים החדשות.
את הקמפיין מובילות דמויות האנימציה נמרוד, דנה, קאשי וויצמן – העליתים אשר נבחרו להוביל לפני כשנה את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס.
דרך אגב, ואין צורך להיות במתח. שם מוצר הוופלים של עלית-שטראוס יוסב, כמובן, ל'בפלות' – כשמו של אתר "התחרות" – ממש כמו קוסם שאומר 'בחר קלף' ומגביה ומבליט את הקלף בו רוצה שיבחרו. אז כמו הגששים נגיד: 'תביא בפלה'.