הראל חייקין, משנה למנכ"ל ואחראי על השיווק במחלבות טרה – איש השיווק של דצמבר 2008

הנימוק לבחירה הוא שחייקין הוביל את החדרתה של מחלבת מולר דרך קטגוריית היוגורטים של מולר, שהצליחה תוך מספר חודשים להגיע לנתח שוק כספי של למעלה מ-20% בתחום יוגורט עם פרי, בשוק בו יש שני מתחרים חזקים: כדנונה ויופלה

הראל חייקין, משנה למנכ"ל ואחראי על השיווק במחלבות טרה, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר 2008 ע"י איגוד השיווק הישראלי.

הנימוק לבחירה הוא שחייקין הוביל את החדרתה של מחלבת מולר דרך קטגוריית היוגורטים של מולר, שהצליחה תוך מספר חודשים להגיע לנתח שוק כספי של למעלה מ-20% בתחום יוגורט עם פרי, בשוק בו יש שני מתחרים חזקים: כדנונה ויופלה. 
השקת המותג לא הייתה שגרתית, ובחודשים הראשונים התבצעה ללא קמפיין טלוויזיה אלא על בסיס פעילות נרחבת בנקודות המכירה. 

חייקין אמר כי השלב הראשון שהפתיע את השוק היה שלב ההשקה השקטה. הבשורה על עלייתה לארץ של מולר, שמוצבה כ'המחלבה הטעימה מאירופה', הוצגה רק בשלטי חוצות. אלה לא הראו מוצרים או קטגוריות, אלא רק בישרו על מותג חדש שמגיע. "כבר בשלב זה באה לידי ביטוי השפה של מולר – שפת האנדרסטייטמנט: הוא מדבר עם הצרכן בשפה ישירה, צנועה ואותנטית, אינו מחנך, אינו אומר איך לחיות", אומר חייקין.

השלב השני היה סרט תדמית, שתיאר בצורה הומוריסטית את הקשר בין מולר לטבע. בנוסף לפעילות הפרסומית בוצעו מספר פעילויות בנקודות המכירה, במטרה להפגיש כמה שיותר צרכנים עם מוצרי מולר.

חייקין, האחראי בתוקף תפקידו על שיווק מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל, עובד  בחברה המרכזית למשקאות קלים, משווקת קוקה קולה ישראל והבעלים של טרה, מזה 13 שנה. הוא מילא מספר תפקידים בכירים בקבוצה, ביניהם סמנכ"ל שיווק בנביעות, ומנהל שוק מאורגן בקוקה קולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר