השוק הירוק – שוק אורגני אקולוגי שבוע בשפיים

חדש בשפיים: "השוק הירוק", שוק איכרים אורגני-אקולוגי המציע תוצרת טרייה ואורגנית בלבד של ירקות, פירות, יינות, גבינות, דגים, גלידות ועוד. זאת לצד מוצרי צריכה אקולוגיים כמו חיתולים אקולוגיים, אופנה אורגנית ועוד

חדש בשפיים: "השוק הירוק", שוק איכרים אורגני-אקולוגי המציע תוצרת טרייה ואורגנית בלבד של ירקות, פירות, יינות, גבינות, דגים, גלידות ועוד. זאת לצד מוצרי צריכה אקולוגיים כמו חיתולים אקולוגיים, אופנה אורגנית ועוד.

כל הדוכנים בשוק הירוק הם בפיקוח של ארגוני האכיפה של תהליכי הגידול והייצור האורגניים (אגריאור וסקאל), כך שהתוצרת מובטחת כאורגנית ונקייה מרעלים.

בשוק הירוק ניתן למצוא קשת רחבה של מוצרים:
• מוצרי מזון אורגניים כגון דגים, גבינות ותוצרת חקלאית טרייה ונקייה מרעלים
• מוצרים אקולוגיים כגון: תיקים, חיתולים, כלים מתכלים, מטענים סולאריים, מוצרים לחיסכון במים, חומרי ניקוי ירוקים, פרפומריה ועוד
• מוצרי סחר הוגן – תהליך המוודא כי המוצרים הנרכשים נוצרו בתהליכי ייצור שאינם מנצלים קטינים או מבוגרים
• דוכני מזון בריא ואורגני 

השוק הירוק מוביל מסר אקולוגי ומקדם את השמירה על הסביבה ולכן כל כלי האוכל והשתייה שתמצאו בדוכנים עשויים מחומרים מתכלים בלבד וברחבת המתחם תוכלו למצוא קומפוסטרים לאיסוף פסולת השוק ושקיות אקולוגיות לאיסוף התוצרת.

השוק הירוק הוקם על ידי שתי יזמיות גליה אנגלמאיר (38) בעלת 15 שנות נסיון בהייטק בתחום ניהול מוצר אפיון מערכות ושווק ואורנית פרטוש (38) שפית קונדיטורית בוגרת תדמור עם נסיון של 14 שנה בתחום הבישול בארץ ובאירופה.

לדברי גליה אנגלמאיר, יזמית השוק: "השוק הירוק שם לעצמו מטרה לתרום לכך שצריכת תוצרת אורגנית תהפוך מצריכת שוליים לברירת המחדל של כל אחד מאתנו. השוק יקדם ויעודד מודעות סביבתית ויחשוף את הקלות שבשמירה על איכות הסביבה ועל בריאותנו. שאיפתנו היא להפריך דעות קדומות, סטריאוטיפים ומסרים אנטי-אורגניים באמצעות תוצרת איכותית טריה ואטרקטיבית שאינה באה על חשבון מחירים השווים לכל נפש. אנו רוצות להראות למבקרים שכל אחד יכול לשנות את הרגלי הצריכה שלו כשהתועלת, הן האישית והן הסביבתית – ברורה ומונחת לנגד עיניו".

השוק פועל כל יום חמישי בחוצות שפיים, בין השעות 16:00-22:00

לפרטים נוספים: http://www.getgreen.co.il/?CategoryID=391

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר