השף אבישי יונה מייעץ בעיצוב המטבח ללקוחות on-line

מי שעומדים לעשות שיפוץ במטבח, יוכלו לשלוח את התוכנית האדריכלית של המטבח לאבישי יונה, השף פרזנטור של החברה, ולהיוועץ בו. השף ייעץ לקונים כיצד לאבזר את המטבח בצורה הטובה והיעילה ביותר, כך שניתן יהיה לבשל בו בנוחות מרבית

און-ליין, חברת מוצרי חשמל לבית המייבאת ארצה מותגים כמו Rosieres ,Chromex
ו- Cuisinart, מציעה שירות חדש לקהל הרחב:
מי שעומדים לעשות שיפוץ במטבח, יוכלו לשלוח את התוכנית האדריכלית של המטבח לאבישי יונה, השף פרזנטור של החברה, ולהיוועץ בו.
השף ייעץ לקונים כיצד לאבזר את המטבח בצורה הטובה והיעילה ביותר, כך שניתן יהיה לבשל בו בנוחות מרבית.

השף יונה, אשר הדריך והכשיר מאות טבחים בארץ, ידריך את הקונים כיצד למקם את מוצרי החשמל ואביזרי המטבח בצורה הפונקציונלית ביותר, כפי שהם ממוקמים במטבחים מקצועיים. בנוסף ימליץ השף גם על מוצרי החשמל המתאימים לצרכי הלקוחות, ויעזור להם לעצב את המטבח בביתם בכדי שייראה וירגיש כמו מטבח מקצועי.

השף אבישי יונה אומר: "לא פעם אנחנו נתקלים במצבים בהם אנשים בוחרים יופי על פני איכות ופרקטיות. שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לייעץ לאנשים כיצד לאבזר את המטבח שלהם בצורה הנוחה, הפרקטית והמקצועית ביותר,.

אבישי יונה (43) הינו חבר באיגוד השפים הישראלי והעולמי. בעשרים השנים האחרונות כיהן בשלל תפקידים בבית הספר הגבוה למקצועות המלונאות והבישול "תדמור", מהן בעשר השנים האחרונות כיהן כשף ראשי ומנהל קולינרי.
בנוסף השתלם במיטב מסעדות הגורמה ברחבי אירופה, וזכה בפרסים בתחרויות בישול יוקרתיות. בשנתיים האחרונות משמש יונה כשף פרזנטור ויועץ קולינרי לחברת אונליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר