השף רונן דברת-בלוך יגלה סודות חמים מהמטבח

השף רונן דברת בלוך למד במוסד הקולינרי הקורדון-בלו שבצרפת. עם חזרתו הקים את מסעדת "בוקה גרני" ברמת רזיאל, אחריה הקים את מסעדת "ארטישוק" משם עזב לאילת והקים את מסעדות היוקרה "ג'ולסון" ו"לורנס". בימים אלו עוסק רונן בהקמת מסעדה שלישית ברמת-גן במקביל למסעדותיו באילת, כתיבת ספר ופרוייקט ייעוץ

השף רונן דברת-בלוך ירצה במהלך קורס הקמת עסקי מזון של אתר אכול ושאטו והיועץ זיו אייל. דברת-בלוך יציג למשתתפים במסגרת הרצאתו את הסודות החמים מהמטבח. הקורס מיועד ליזמים בתחום המסעדות ובתי הקפה ומעניק להם רקע בסיסי ועקרונות נכונים להקמה, ניהול, שיווק ותפעול של עסק בתחום המזון.

לדברי רענן רוגל מאתר אכול ושאטו: "אנו שמחים וגאים על השתתפותו של השף רונן דברת-בלוך כמרצה בקורס. לרונן רקורד רב במסעדות יוקרה, והניסיון המקצועי שלו יעניק ללומדים בקורס זווית ראיה ייחודית על המתרחש בענף".

רונן דברת בלוך, אחד השפים המובילים בישראל, הקים ומנהל באילת את מסעדות היוקרה לורנס וג'ולסון ובקרוב עומד לפתוח מסעדה נוספת ברמת גן.

השף רונן דברת בלוך למד במוסד הקולינרי הקורדון-בלו שבצרפת. עם חזרתו הקים את מסעדת "בוקה גרני" ברמת רזיאל, אחריה הקים את מסעדת "ארטישוק" משם עזב לאילת והקים את מסעדות היוקרה "ג'ולסון" ו"לורנס". בימים אלו עוסק רונן בהקמת מסעדה שלישית ברמת-גן במקביל למסעדותיו באילת, כתיבת ספר ופרוייקט ייעוץ.

השף רונן דברת בלוך, אומר: "המסע המקצועי שעברתי בשנים האחרונות היה מהמרתקים אך גם המורכבים שניתן לדמיין. אני שמח על הזדמנות זו לחלוק מניסיוני עם יזמים חדשים בתחום"

בין נושאי הקורס למסעדנים ובעלי בתי קפה בדרך המתקיים זו הפעם החמישית וייפתח ב- 21 בינואר:
החלום והתכנון: הגדרת העסק, בדיקת השוק, מיקום, מתחרים, קהל היעד, קונספט ויחודיות, תכנון עסקי.

ההקמה: שכירות מול רכישה, תכנון שטחי העסק, עיצוב, גודל העסק, גודל העסק, אישורים ורישוי, השקעות, ביטוח, בניית תפריטים, שעות פעילות, עובדים, ספקים
ניהול ותפעול: ניהול מזון ומלאים, עובדים, בטיחות מזון, קניינות, שיטות עבודה במטבחים, שיטות עבודה במטבחים, שיטות עבודה במטבחים, סטנדרטים, סוגי הגשה, כוח אדם וניהולו, שירות, ניקיון, תמחור התפריט, ניהול תפריט רווחי, דוחות והנה"חש.
שיווק ומכירות: הגדרת הקהל לשיווק, שיטות שיווק, דרכי שיווק, פרסום, אינטרנט, מיתוג, מועדוני לקוחות.

הקורס יתקיים הפעם במתכונת של שישה מפגשים שבועיים, כולל המפגש המיוחד עם השף רונן דברת בלוך, בין השעות 18.00 עד 21.00.

מחיר הקורס 1,350 ₪ + מע"מ.
לפרטים ולקבלת תוכנית הקורס: ליאת דדון, אכול ושאטו,
[email protected]
טל. 1-800-560-000




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר